به گفته رئیس هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی هنری مادستان کنسرت موسیقی گروه «رستاک» برای نخستین بار در همدان اجرا می شود.
کد خبر: ۴۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 09 June 2015

رئیس هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی هنری مادستان از برگزاری کنسرت موسیقی گروه «رستاک» برای نخستین بار در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، "مسعود پورصالحی" ، با اعلام این خبر، اظهار کرد: گروه رستاک جمعه 22 خرداد در دو سانس در همدان به روی سن می‌رود.

وی با بیان اینکه بلیت این کنسرت بین 60 تا 70 هزار تومان عرضه می‌شود، افزود: علاقمندان می‌توانند برای خرید بلیت به منظور حضور در این کنسرت به سینما قدس همدان، فروشگاه کتاب شهر واقع در خیابان پاستور، پاساژ بهار واقع در آرامگاه بوعلی‌سینا، ابتدای بلوار مدنی و آموزشگاه موسیقی هزاردستان واقع در سیزده خانه، کوچه لعلی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: گروه رستاک روز جمعه 22 خردادماه در دو سانس 18 تا 19:30 و 21:30 تا 23 در مجتمع فرهنگی ابن‌سینا اجرا خواهد داشت.

به گفته پورصالحی، گروه رستاک برای احیای موسیقی سنتی در کشور مساعی ارزشمندی متقبل شده و برای نسل جوان بازتعریفی از تصنیف‌های اصیل و برتر ایرانی با زبان اقوام مختلف اجرا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای موسیقی سنتی به دور از چهره‌سازی کاذب و البته با رعایت تمام موازین اسلامی به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه موردنظر است هرچند نشاط پایدار مطلوب‌ترین هدف برای جامعه ما است.

رئیس هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی هنری مادستان یادآور شد: خلا موجود در اجرای پروژه سنتی علاقمندان موسیقی سنتی را آزار می‌داد و شرکت مادستان بدنبال این بود که این نقصان را برطرف سازد به همین علت برای حضور این گروه فاخر در همدان تلاش زیادی صورت گرفت که از مجموعه دستگاه‌های اداری مرتبط از جمله اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری همدان، نیروی انتظامی استان و سایر ارگان‌ها کمال تشکر را داریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار