کد خبر: ۴۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 09 June 2015

 به گزارش تابناک یزد ، روز گذشته محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت حمید بقایی خبر داد. برخی از اطرافیان احمدی‌نژاد اما واکنش متفاوتی به این خبر داشته‌اند؛ از تکذیب فعالیت بقایی در دفتر ولنجک تا بی‌اطلاعی از دلیل بازداشت و بی‌تفاوتی نسبت به آن.

به گزارش ایسنا، سایت انتخاب آورده است: عبدالرضا داوری از چهره‌های نزدیک به احمدی‌نژاد گفت که حمید بقایی اخیراً در دفتر ولنجک فعال نبوده است.

داوری در واکنش به خبر بازداشت حمید بقایی، به «انتخاب» گفت: من هم خبر بازداشت بقایی را از سایت‌ها شنیدم و اصلاً از آن اطلاع نداشتم.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به اینکه از جزئیات ماجرای دستگیری معاون رئیس‌جمهور سابق آگاه نیست، افزود: آقای بقایی در دفتر ولنجک زیاد فعال نبودند و خودم در ایام اخیر ایشان را در دفتر ندیدم.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد ارتباط بازداشت بقایی با ماجرای خبر دستگیری او در سال 90، گفت: من اطلاعی در این باره ندارم و دلیل اصلی را نمی‌دانم.

داوری در ادامه اظهار کرد: ارتباط من با بقایی زیاد نزدیک نبود و هیچ وقت صحبتی در این باره با ایشان نکردم.

تمدن: چرا از من می‌پرسید؟

رئیس دفتر احمدی‌نژاد نیز از ماجرای بازداشت حمید بقایی ابراز بی‌اطلاعی کرد. مرتضی تمدن در واکنش به سؤال «انتخاب» در مورد بازداشت معاون رئیس‌جمهور سابق گفت: چرا از من می‌پرسید؟

وی در پاسخ به اینکه «بقایی با احمدی‌نژاد حشر و نشر دارد»، گفت: کل ملت ایران با احمدی‌نژاد حشر و نشر دارند، چون این طور است باید از کل مسائل اطلاع داشته باشند؟ خود شما هم با آقای احمدی‌نژاد حشر و نشر دارید، پس باید از تمامی مسائل آگاه باشید؟

تمدن در واکنش به اینکه «شما به احمدی‌نژاد و بقایی نزدیک‌تر هستید تا خبرنگاران»، گفت: من از شما به آقای احمدی‌نژاد نزدیک‌تر نیستم.

وی در ادامه تاکید کرد: بنده اطلاعی از هیچ مسأله‌ای ندارم و درس و کلاس و دانشگاه دارم و فرصت این طور صحبت‌ها را ندارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار