مدیرکل استاندارد استان فارس از پلمب 5 وسیله بازی موجود در سه پارک کلانشهر شیراز خبر داد. این وسایل شامل کشتی صبا، تاب زنجیری، سازه‌های بادی (سرسره بادی) در بوستان کوهپایه، سازه‌های بادی در بوستان باغ ملی و دستگاه آفتاب مهتاب (چرخ‌فلک کودک) در پارک آزادی شیراز است.
کد خبر: ۴۵۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 30 June 2017
مرتضی رهنما توضیح داد: با توجه به صدور اخطارهای قانونی به بهره‌برداران وسایل بازی از سوی این اداره کل و بی‌توجهی به تذکرها، 5 وسیله بازی پلمب شد.

او گفت: این وسایل شامل کشتی صبا، تاب زنجیری، سازه‌های بادی (سرسره بادی) در بوستان کوهپایه، سازه‌های بادی در بوستان باغ ملی و دستگاه آفتاب مهتاب (چرخ‌فلک کودک) در پارک آزادی شیراز است.

رهنما ضمن هشدار به بهره‌برداران وسایل بازی موجود در پارک‌ها و تاکید بر نظارت مستمر از سوی کارشناسان اداره کل استاندارد، گفت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری موجود در شیراز و فارس، تمام وسایل بازی موجود در پارک‌ها به شکل مستمر بازرسی می‌شود و اگر وسیله‌ای فاقد استانداردها باشد، ضمن جلوگیری از فعالیت آن، بهره‌بردار متخلف به مراجع ذی‌صلاح معرفی می‌شود.

به گفته مدیرکل استاندارد فارس وضعیت استاندارسازی وسایل بازی در پارک‌های تحت نظارت شهرداری شیراز، مناسب بوده و بالغ بر 90 درصد آنها استاندارد است.

رهنما همچنین از مردم درخواست کرد هنگام استفاده از وسایل بازی موجود در پارک‌ها تاییدیه استاندارد را از مسئول وسیله مورد نظر مطالبه کنند و اگر تائیدیه نداشت، به هیچ عنوان از آن وسیله استفاده نکنند.
برچسب ها: پلمپ ، شهربازی ، شیراز ، پارک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار