معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح همای رحمت، تاکنون ۲۳ سفره مهربانی در این استان برپا شده است.
کد خبر: ۴۴۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 20 June 2017
به گزارش تابناک : حسین دیناروند، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز اظهار کرد: سبدهای غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، حبوبات، خرما و پنیر، قند و شکر و سایر اقلام مورد نیاز به ارزش ریالی با بیش از ۸۹۲ میلیون ریال با مشارکت موسسه‌های خیریه، کمک خیرین و اعضای داوطلبان در استان و مراکز شعب تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.
معاون داوطلبان البرز گفت: سبدهای تهیه شده بین خانواده‌های بی‌سرپرست، بدسرپرست، معلولان، ایتام، زندانیان، سالمندان و بیماران خاص توزیع شده است.
دیناروند افزود: امسال ۲۳ سفره مهربانی(ضیافت افطار) با حضور ۳هزار و ۲۴۴ نفر از مستمندان و ایتام به ارزش ریالی ۲۸۶میلیون و ۶۰۰ هزار ریال از سوی داوطلبان و خیرین عضو جمعیت هلال احمر استان با حضور هنرمندان و مسئولان به صورت ویژه برپا شده است.
وی با قدردانی از مردم سخاوتمند و خیر استان و داوطلبان تلاشگر ابراز امیدواری کرد که این کار ارزشمند، ناشی از تربیت پر محتوی اسلامی و فطرت پاک انسانی است، ادامه یابد.
این مسئول در پایان گفت: طرح ملی همای رحمت با تاسی از سیره امیرالمومنین حضرت علی(ع) برای کمک به افراد نیازمند همزمان با سراسر کشور در استان البرز در حال اجراست.




منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار