فرمانده انتظامی شهرستان از انهدام یک باند حرفه ای اخاذی خبر داد و گفت: سرکرده این باند حین طراحی نقشه های اخاذی، به جرم کلاهبرداری در زندان مرکزی کرمانشاه به سر می برده است.
کد خبر: ۴۴۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 19 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" توضیح داد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه توسط افرادی مامور نما مورد اخاذی قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 18 سجادیه قرار گرفت.

وی افزود: با گسترش دامنه بررسی ها مشخص شد که یک باند چهار نفره با استفاده از یک زن مأمور نما، کارکنان ادارات را مورد اخاذی قرار می دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: زن مذکور که قصد خروج از کرمانشاه را داشت با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی و در فرودگاه کرمانشاه دستگیر شد.

سرهنگ شیرزادی با اشاره به اینکه سرکرده این باند حین طراحی نقشه های های اخاذی، به 
جرم کلاهبرداری در زندان مرکزی کرمانشاه به سر می برده است، گفت: متهم پس از هماهنگی با مقام قضائی به کلانتری دلالت داده شد و با انجام بازجویی های تخصصی به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه دستگیری دیگر اعضای باند نیز در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد، یادآور شد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار