مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح توسعه ی کسب وکار پایدار ( تکاپو)‌ از سال ۹۳ شروع شد، گفت: طرح تکاپو در سال ۹۴ در کارگروه اشتغال استان به منظور ایجاد اشتغال و توجه به ایده های کارآفرینی به تصویب رسید.
کد خبر: ۴۴۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 18 June 2017
داود یاوری امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: در سال گذشته دستگاههای اجرایی در راستای ایجاد اشتغال اقدامات موثری را انجام داده داده اند، که کمیته امداد امام خمینی(ره) برای ۴ هزارو ۶۸۴ نفر و سازمان جهاد کشاورزی نیز برای ۲ هزار نفر شغل ایجاد کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به نرخ بالای بیکاری دراستان، امید است در طرح‌ کاروزی دولت سهمیه بیشتری رابه استان در جهت جذب و‌ پذیرش فارغ التحصیلان در بخش خصوصی، اختصاص داد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در فارغ التحصیلان ۴ تا ۶ ماه در بخش خصوصی، بکار گرفته می شوند، خاطرنشان کرد: در طول کاروزی دولت بیمه و حقوق آنان را به میزان ۳۱۰ هزار تومان پرداخت می کند و پس از این دوره در صورت نیاز کارفرمایان، آنها استخدام می شوند.

 یاوری تصریح کرد: همچنین در راستای ایجاد شغل، اداره حمل و نقل و راهداری برای ۹۱۰ نفر، دانشگاه علوم پزشکی ۶۱۷ نفر، امور عشایری ۴۱۷ نفر، شیلات ۱۶۱ نفر، شرکت آب و فاضلاب شهری ۷۰ نفر، منابع طبیعی و‌آبخیزداری ۶۳ نفر و آبفار ( آب و فاضلاب روستایی) ۴۸ نفر در سطح استان شغل ایجاد کرده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار