صلواتی خبر داد:
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اعلام کرد: به دنبال ممنوعیت تردد خودروها در میدان امام(ره) برای سرویس دهی به شهروندان ماشین برقی در این میدان تاریخی راه اندازی شده است.
کد خبر: ۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸ 12 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از قدس آنلاین، علیرضا صلواتی با بیان این مطلب گفت: به منظور ایجاد آرامش بر فضای میدان امام(ره) از ۲۹ اسفندماه سال گذشته تردد خودروها در این میدان تاریخی بسته شده است.

وی با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد خودروها در میدان امام(ره) رضایت شهروندان و گردشگران را به همراه داشته است، افزود: با ایجاد این محدودیت لازم بود که تسهیلات در میدان برای تردد شهروندان فراهم شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به راه اندازی ماشین برقی در میدان امام(ره) تصریح کرد: یک خودرو برقی با ظرفیت ۶ نفر در خیابان حافظ مستقر شده است تا شهروندان را به سمت میدان امام(ره) جابه جا کند.

صلواتی با اشاره به اینکه در صورت استقبال شهروندان تعداد ماشین های برقی افزایش می یابد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزیها قرار است خودروهای برقی در خیابان سپه نیز راه اندازی شود.

وی اظهار داشت: در روز های جمعه نیز ماشین برقی به صورت رایگان به نمازگزاران سرویس دهی می نماید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در پارکینگ حکیم نیز فضایی برای پارک موتورسیکلت ها فراهم شده است، ادامه داد: قرار است در خیابان حافظ نیز فضایی برای پارک موتورسیکلت ها در نظر گرفته شود تا از فضای ناهنجار و ناهمگون در این خیابان جلوگیری گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار