رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت:زنده نگهداشتن روز جهانی قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان است و توجه به مسئله فلسطین و ضرورت حمایت از آن و تبیین چرایی نامگذاری روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره) از اهداف برگزاری روز جهانی قدس است.
کد خبر: ۴۴۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 13 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، عباس سروری افزود روز قدس به عنوان یادگار مهم و اثرگذار بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران است که امروزه در نقاط زیادی در خارج  از مرز های کشور نیز با شور و اشتیاق برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس  در شهر کرمانشاه امسال تنها یک مسیر خواهد داشت و مسیر  راهپیمایی از محل مسجد معتضدی( میدان انقلاب) آغاز و تا مسجد جامع ادامه داشته و به نماز جمعه ختم خواهد شد.

سروری تصریح کرد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس  همانند سالهای گذشته در تمامی شهرستان‌ها، بخش و‌ها و دهستان‌های بزرگ استان برگزار می شود و مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 11 صبح روز جمعه، دوم تیر و همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهر کرمانشاه آغاز خواهد شد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ابراز داشت: نماز روز عید فطر نیز راس ساعت هفت و 30 دقیقه روز عید فطر از مقابل شرکت گاز (میدان آزادی) شهر کرمانشاه آغاز و به سمت چهار راه بسیج ادامه خواهد یافت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار