مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:
تابناک مرکزی: مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی از برگزاری طرح مفتاح در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان با حضور خیران و مسئولان استانی و شهرستانی از دو هزار خانواده تحت حمایت بازدید می شود.
کد خبر: ۴۳۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹ 11 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، جشن بزرگ رمضان در پارک ملت اراک ، محل برگزاری بازارچه رمضان با حضور مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی، خیران و جمعی از مسئولان برگزار شد.

قنبر موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در حاشیه جشن بزرگ رمضان در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی، با بیان اینکه 38 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد است گفت: 22 هزار از این خانواده ها دارای سرپرست زن هستند.

وی طرح مفتاح الجنه را از طرح های خداپسندانه کمیته امداد عنوان و تصریح کرد: این طرح با هدف دیدار مسئولان با خانواده های تحت حمایت آشنایی و کمک به رفع مشکلات آنها انجام و در ماه مبارک رمضان با حضور خیران و مسئولان استانی از دو هزار خانواده تحت حمایت بازدید می شود.

وی با اشاره به بر پایی نمایشگاه رمضان اظهار کرد: در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای توانمندی خانواده های تحت حمایت نمایش داده شده و مردم می توانند با خرید از این نمایشگاه علاوه بر دریافت محصول با کیفیت در کمک به این خانواده ها سهیم شوند.

وی ثبت نام از حامیان طرح های "اکرام ایتام" و" محسنین" را از برنامه های این نمایشگاه عنوان و اظهار کرد: طرح " اکرام ایتام " طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی سرپرست و از موفق ترین طرح های کمیته امداد است؛ حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم ، ماهیانه حداقل ۲۰۰ هزار ریال به حساب یتیم تحت حمایت واریز می کند و

طرح" محسنین "مرتبط با کودکان نیازمندی است که با وجود داشتن پدر در همه ابعاد زندگی دچار مشکلات فراوانی هستند و رویکرد اصلی آن توجه به حفظ شان و بنیان خانواده ها ی نیازمند است .

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه بر اساس قانون مجلس و تایید شورای نگهبان و مقام معظم رهبری دبیر خانه زکات در کمیته امداد بوده و مسئول اجرایی زکات در کشور کمیته امداد است، گفت: دریافت زکات فطریه به عنوان یک تکلیف شرعی بر عهده کمیته امداد است و با همکاری  و هم افزایی مردم و خیران در روز عید سعید فطر این میزان زکات جمع آوری و به منظور رفع نیاز محرومان در اسرع وقت به آنها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار