یزدان یزدانی در گفتگو با تابناک:
جانشین بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: گشت اصناف از ابتدای ماه رمضان با همکاری نماینده ی بهداشت، تعزیرات حکومتی اقدامات خود را در جهت نظارت بر بازار انجام می دهد، که ساعت کار بازرسان در هنگام افطار و خرید مردم برای تامین اقلام مورد نیاز خود استو در حال حاضر 5 اکیپ فعال در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در حال گشت زنی در سطح شهر کرمانشاه هستند.
کد خبر: ۴۳۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 10 June 2017
 یزدان یزدانی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:ما باماموران تعزیرات حکومتی و بهداشت در سطح شهر گشت مشترک داریم که عمده ی تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم نصب قیمت نرخ نامه و همچنین  عدم صدور فاکتور خرید به مشتریان بوده است.

وی خاطر نشان کرد:بیشترین تخلف از سوی نانوایان، واحدهای عرضه کننده ی لبنیات، غلات و خواروبارصورت گرفته است،و عموما درمرکز شهر تخلفات بیشتر ی را شاهد بوده ایم .

یزدانی درادامه گفت: به منظور  جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی بر توزیع و قیمت  اقلام مورد نیاز مردم از جمله مواد پروتئنی، خرما، لبنیات، خواروبار، میوه جات، سبزیجات شیرینی جات مخصوصا زولبیا و بامیه ،  قندو شکر بیشتر نظارت شده است.

جانشین بازرسی و  نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه مردم  در صورت مشاهده هر گونه تخلف در تماس  با شماره * ۰۸۳۳۸۲۵۸۸۴۰* شکایت خود را اعلام کنند، تصریح کرد: همچنین بصورت حضوری نیز می توانند شکایت خود را خصوصی در واحد صنفی مطرح کنند.


 این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: همکاران ما در ساعات اداری جوابگوی شکایات مردم هستند که همشهریان می توانند در ساعات غیر اداری بصورت پیغامیگر شکایات خود را مطرح کرده و در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی می شود.

وی به  گزارش و رسیدگی به شکایت مردم از مغازه ی عرضه کننده ی گوشت فاسد و تقلبی در * بازار روز * کرمانشاه اشاره کرد و‌گفت: گشت سلامت و امنیت غذایی با همکاری ماموران بهداشت، اجرائیات و تعزیرات حکومتی با حضور در محل، ۸۰۰ کیلوگرم گوشت تولیدشده از ضایعات گوشت سفید و قرمز  را کشف و با تشکیل پرونده ۷۶ میلیون ریال ارزش تخلف  دراین پرونده برآورد شده است.

یزدانی بیان کرد: در صورت تخلفات مکرر وشکایات مردم با حکم قاضی یک واحد صنفی پلمپ و پروانه ی کسب آن باطل می شود، اما مشکل این است که  پس از پلمپ توسط ماموران، صاحب واحد صنفی اقدام به فک پلمپ کرده که تاکنون با این پدیده برخورد نشده است.

 جانشین بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه یک واحد صنفی در صورت نداشتن پروانه ی کسب و عدم توجه به اخطار پانزده روزه ی اتاق اصناف پلمپ می شود، تصریح کرد: تخلف واحدهای صنفی به دو صورت بازرسی ماموران اتاق اصناف و شکایات مردمی گزا ش می شود، که گزارش تخلفات در ماه رمضان نیز همانند سال گذشته بوده و تغییری نداشته است.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار