فرماندار آبیک گفت: به دلیل بحرانی شدن وضعیت آب شرب در برخی از روستاهای شهرستان آبیک، آب شرب برخی از این روستاها از طریق حفر چاه تأمین می‌شود.
کد خبر: ۴۳۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 10 June 2017
علی رحمانی ظهر امروز در جمع مردم روستاهای شهرستان آبیک اظهار داشت: امروز در جمع اهالی برخی از روستاهای این شهرستان می‌بینیم و می‌شنویم که صدای مردم برای لب تشنگی خودشان بلند است و این نشان دهنده این است که مسئولان در این زمینه کوتاهی داشته‌اند.

فرماندار آبیک بیان کرد: مردم مطالبات دارند و همین مردم در 29 اردیبهشت به فرموده مقام معظم رهبری، با حضور 42 میلیون نفری خود در پای صندوقهای رای مهر تایید بر نظام زدند ، پس مسئولان هم باید قدردان این مردم بوده و مشکلات آنها را برطرف کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از دغدغه روستاها مشکل آب شرب است ولی ما از قبل پیگیر برطرف کردن مشکل آب این روستاها بوده‌ایم و جلسات متعدد برگزار شده، موضوع کارشناسی گردیده و دستور پیگیری امر صادر شده است.

فرماندار آبیک ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته توسط بخشدار بخش مرکزی، شوراهای اسلامی و دهیاری‌های روستاها عنوان کرد: خدمات خوبی در این روستا ارائه شده است که از جمله آنها می‌توان به بهسازی و آسفالت معابر،روکش آسفالت جاده آبیک به کمال آباد، مساعدت ویژه در موضوع نوسازی و تکمیل پروژه مدرسه سمیه که سالها بود عقیم مانده بود اشاره کرد.

رحمانی در ادامه خطاب به بخشدار بخش مرکزی و معاون اجرایی آبفای روستایی استان و مدیریت آبفای روستای شهرستان تاکید کرد: عملیات پروژه آبرسانی با حفر یک حلقه چاه آب شرب در ابتدای هفته آینده آغاز و پیگیری‌های لازم مجدانه به عمل آید.

فرماندار آبیک گفت: مشکلات مطرح شده توسط اهالی این روستا یکی پس از دیگری پیگیری خواهد شد به ویژه موضوع آب شرب و ضمن رفع مشکل آب، این روستا تا پایان سال دارای سیستم فاضلاب روستایی خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار