رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه به‌زودی مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه صاحب یک هلیکوپتر اورژانس مدرن می‌شود، گفت: این هلیکوپتر ویژه، در بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه مستقر می‌شود.
کد خبر: ۴۳۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 07 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حسین کریم ، اظهار داشت: کرمانشاه به عنوان یکی از قطب‌های پزشکی در کشور خدمات تخصصی مختلفی را به شهروندان و استان‌های غرب کشور ارایه می‌‌دهد.ارایه خدمات بهتر به بیماران را با بهسازی زیر‌ساخت‌ها و توسعه بیمارستان همراه دانست و تصریح کرد: 23 مرکز آموزشی و درمانی در استان کرمانشاه وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نیاز روزافزون شهروندان به خدمات بهداشتی درمانی و کاربری بیمارستان‌های قدیمی استان سبب شده به فکر بهسازی و نوسازی بیمارستان‌های کنونی باشیم.

وی به ساخت زیرساخت‌های بیمارستان‌های فعلی استان اشاره و بیان کرد: با ساخت زیرساخت‌های بیمارستان‌ها از جمله تاسیسات آب، برق، گاز و آسانسور پیش از تکمیل بیمارستان‌های در حال ساخت می‌توان جوابگوی نیاز بیماران بود.

کریم به توسعه اورژانس‌ها، بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله زایشگاه‌ها و آی.سی.یو و... اشاره کرد و افزود: نبود مکان و شرایط مناسب برای اسکان همراهان بیماران غیراستانی از مشکلاتی است که در بیمارستان‌های استان به چشم می‌خورد.

این مسؤول با اشاره به ساخت همراه‌سرا بیمارستان محمد کرمانشاهی، اضافه کرد: برای ساخت همراه‌سرا در بیمارستان‌های امام رضا(ع) و امام علی(ع) در حال مذاکره هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: از پایان سال گذشته تاکنون در دانشکده‌ها و بیمارستان‌های تابع جلساتی با هدف بررسی مشکلات آن‌ها برگزار می‌شود.

کریم با بیان اینکه به‌زودی مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه صاحب یک هلیکوپتر اورژانس مدرن می‌شود، متذکر شد: این هلیکوپتر ویژه، در بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه مستقر می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار