سازمان وظيفه عمومي ناجا تمام مشمولان غايب و غيرغايب متولد ۱۳۵۵ تا پايان خرداد ماه ۱۳۷۸ براي انجام خدمت دوره ضرورت فراخواند.
کد خبر: ۴۳۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 07 June 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از پايگاه خبري پليس، در اين اطلاعيه آمده: کليه مشمولان کارداني، ديپلم و زير ديپلم سال‌هاي مذکور که برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم خرداد ماه 1396 دريافت کرده‌اند، مي‌بايست در ساعت و محلي که توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حضور يابند.

مشمولان ساکن تهران بزرگ

کليه مشمولان کارداني، ديپلم، زيرديپلم غايب و غير غايب داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ 19 خرداد ماه سال 1396، مي‌بايست راس ساعت 6 صبح روز شنبه بيستم خرداد ماه به محل و مراکزي که توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن ساير استان‌هاي کشور

تمام مشمولان کارداني، ديپلم و زيرديپلم غايب و غير غايب داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ 19 خرداد ماه سال 1396، مي‌بايست راس ساعت 7 صبح شنبه بيستم خرداد ماه به محل و مراکزي که توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است عدم حضور به موقع در زمان و محل‌هاي تعيين شده غيبت محسوب مي‌شود.

آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده‌اند، مي‌توانند به نزديکترين دفتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

شايان ذکر است، مشمولان مي‌بايست برگ‌هاي مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسيناسيون، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارک مورد نياز مانند شناسنامه، کارت ملي و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار