فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از متلاشی شدن باند سارقان خودرو و دستگیری هفت نفر و کشف ۹ دستگاه خودرو سرقتی توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 07 June 2017
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله عباسی گفت: در پی ارسال خبری به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر اینکه افرادی اقدام به سرقت خودروهای مدل‌ بالا از استان‌های مرکزی می‌ کنند و با خرید خودروهای تصادفی اقدام به جایگزینی شماره‌ موتور و شاسی آن‌ها با خودروهای سرقتی می کنند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران تجسس پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان سرنخ‌ هایی را در خصوص شناسایی اعضا این باند به دست آوردند و به‌صورت نامحسوس آن‌ها را زیر نظر قراردادند.

 عباسی گفت: مأموران پلیس آگاهی پس از شناسایی و صحت اطمینان از موضوع با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات ضربتی وارد عمل  شدند و هفت نفر از اعضا این باند را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند اما با ارائه مدارک و شواهد و بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس لب به اعتراف گشودند و به سرقت ۹ دستگاه خودرو اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان با قرار مناسب دستگاه قضائی روانه زندان شدند و اقدامات پلیس در خصوص استرداد خودروهای سرقتی به مالکان هم چنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان با تقدیر از همکاری شهروندان به آن‌ها توصیه کرد: در صورت خرید خودرو حتماً از بنگاه‌های مجوز دار و با قولنامه قانونی اقدام به خرید کنند و از خرید خودرو از افراد غریبه با قولنامه عادی خودداری کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار