با مخاطبان
در سند برجام بهانه می اوردند که ما بدون اطلاع رهبری هیچ کاری نکردیم برای امضاء کردن این سند که بدون اطلاع رهبری امضاء کردید چه بهانه دارید؟
کد خبر: ۴۳۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱ 07 June 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
ساسان جشان
متخلفینی که یقه ی منتقدین را گرفته اند!
بسم الله الرحمن الرحیم
مسئله فرهنگ و تربیت نسل آینده و حفظ ارزش های فراتر از بازی های سیاسی جناحی مختلف است .

سند 2030محرمانه امضاء شد بدون اینکه مردم و مسئولین با خبر بشوند حالا بعد از گلایه و نقد رهبری درباره این سند مسئولین اجرای در تنگنا قرار گرفتند و راهی جز علنی کردن این سند نداشته اند بعد از نقد مراجع تقلید و مسئولئن باز هم مسئولین که این سند محرمانه را امضاء کردند یقه منتقدین و دلسوزان انقلاب را میگرند و از آن ها شکایت می کنند و حرف از جسم و روح سند میزنند در کدام سند محرمانه طرف های مقابل به سند محرمانه و تعهدات خود عمل کردند که بخواهند حال عمل کنند؟ به کدام حاشیه نوشتن های ما در سند های محرمانه توجه کردند؟ شاید بعضی مسئولین نگران به جهنم رفتن مردم نباشند اما مردم خود نگرانند و در طول تاریخ ایران مردم ما از کارهای غیر انسانی متنفر بودند و دیدیم که درمسئله کشف حجاب چگونه اعتراض کردند این لکه ننگ هر چه زودتر پاک کنید.
در مسئله تحریف ارزش ها الان هم خیلی عقب افتادیم حتی به سخنان و شعارهای رهبر کبیر امام خمینی(ره) و شهدا و انقلابیون دلسوز نظام رحم نکردند با معضلاتی مثل آمار کاهش ازدواج و افزایش طلاق بنیان خانواده روز به روز ضعیف تر میشود و مسئولین خود اعتراف میکنند که اگر تا چند سال دیگر برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت اجرا نکنند میانگین سن جمعیت روبه میانسالی و پیری قدم بر می دارد حال میبنیم در عین ناباوری سندی را امضاء میکنند که ریشه خانواده را هدف قرار داده است و حرف از همجنس گرایی می زند. در سند برجام بهانه می اوردند که ما بدون اطلاع رهبری هیچ کاری نکردیم برای امضاء کردن این سند که بدون اطلاع رهبری امضاء کردید چه بهانه دارید؟ حذف درس های درباره جهاد و شهادت که از اصلی ترین ارزش ها ماست کاملا در این سند به چشم میخورد حذف رهبر ما آن طفل سیزده ساله است و بیت شعری درباره شهدا در راستا اجرای همین سند 2020 است آسیب های این سند به بچه های مسئولین هم رحم نخواهد کرد ونمی توانند با دیدن این اسیب های فشار ایمیلی هیچ فایده ندارد و مسئله تربیت نسل آینده مثل قرارداده های محرمانه نفتی وگازی نیست که نفت مفت به کشورهای دیگر صادرشود اینجا دیگر حرف از پول نیست حرف اخلاق و خانواده است خانواده که حاضر است نان شب نداشته باشد اما عزت نفس داشته باشند.بعضی ها به ژست روشنفکری تحلیل مینویسند که این سند فوق العاده است گول ظاهر بعضی از بند های سند خوردند مثل بندهای برجام که میگفتند بالمره و باامضاء سند برجام تحریم لغو میشودو نمی دانند که سازش در اینجا برای تربیت نسل آینده معنا ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار