سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کرمانشاه گفت: شایعات منتشر شده درفضای مجازی پیرامون نتایج بازشماری مورد تأیید نیست وبازشماری صندوقهای رأی شهر کرمانشاه ادامه دارد.
کد خبر: ۴۳۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 06 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،رسول مرادی ، اظهار داشت: کار بازشماری باقیمانده صندوق های رأی انتخابات شورای شهر کرمانشاه همچنان در حال انجام است.

سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس اعتراض ها و شکایتهای تعداد قابل توجهی از نامزدهای حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه مبنی بر نتیجه انتخابات این هیئت در راستای صیانت از آرای مردم و بعنوان امین آنان پس از بازشماری ۱۳۹ صندوق از مجموع ۴۵۰ صندوق و نتایج بدست آمده حکم به بازشماری دیگر صندوقهای باقیمانده داد و از فرمانداری کرمانشاه هم خواسته شد تا در بازشماری و تجمیع آراء نمایندگان نامزدهای معترض حضور داشته باشند.

رسول مرادی افزود: در بازشماری صندوقهای رأی علاوه بر نمایندگان هیات عالی نظارت، هیات بازرسی و هیات اجرایی، برای هر صندوق یک نماینده ویژه به پیشنهاد هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه حضور دارد و کار تجمیع نیز با حضور نمایندگان هیات نظارت در حال انجام است.

وی افزود: کار بازشماری از روز گذشته آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد و پس از مشخص شدن نتایج، تصمیم گیری لازم اتخاذ می شود.

سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برخی شایعات و مطالب منتشر شده در فضای مجازی درباره نتایج بازشماری انتخابات، تاکید کرد: این مطالب مورد تایید نیست و مردم محترم کرمانشاه اخبار مربوطه را فقط از طریق روابط عمومی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی و دیگر مراجع رسمی مربوط پیگیری کنند.

مرادی یادآور شد: هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه همه تلاش خود را برای شفاف سازی و صیانت از آرای مردم بعنوان حق الناس به کار خواهد گرفت و در این راه با کسی تعارف و مماشات نخواهد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار