مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان گیلانغرب، از نجات پدر و پسر مقود شده در کوهستان چقالوند این شهرستان پس از ۶ ساعت جستجو توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۴۳۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 06 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، حسین عباسی ، از نجات یک پدر و پسر مفقود شده در کوهستان چقالوند شهرستان گیلانغرب خبر داد و گفت: این پدر و پسری که به قصد جمع آوری گیاه دارویی هزوه به کوهستان چقالوند رفته بودند که در مسیر گم شده بودند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش نیروهای امداد ونجات جمعیت هلال احمر شهرستان گیلانغرب و نیروی انتظامی این شهرستان این پدر و پسر پس از ۶ ساعت جستجو به آغوش خانواده بازگشتند.

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان گیلانغرب، گفت: مفقود شدن پدر و پسر مذکور ساعت ۴ بامداد امروز دوشنبه ۱۵خرداد به نیروهای هلال احمر شهرستان گیلانغرب اطلاع داده شد.

وی افزود: در تماس با نیروهای ما اعلام شد که مردی ۵۵ ساله به نام  شیرین برا غیبگو به همراه پسر ۱۸ساله اش محمد غیبگو که به قصد جمع آوری گیاه هزوه راهی کوهستان چقالوند شده اند به منزل بازنگشته‌اند و بلافاصله یک تیم  ۴ نفره با همراهی نیروی انتظامی پاسگاه گور سفید شهرستان گیلانغرب عازم کوهستان  شده و جستجو پس از ۶ساعت تا ۱۰صبح امروز ادامه داشت.

عباسی ادامه داد: مفقودین توسط نیروهای هلال احمر با راهنمایی وهمکاری نیروی انتظامی به دامنه کوه هدایت شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار