نایب‌ رئیس هیأت اسکواش سمنان خبر داد
نایب‌ رئیس هیأت اسکواش استان سمنان با اشاره به برپایی کارگاه اصول طراحی تمرینات استقامتی و قدرتی اسکواش در سمنان گفت: ۱۲۰ نفر در این کارگاه شرکت کردند.
کد خبر: ۴۳۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 06 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محسن مفتاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تشریح برنامه‌های خردادماه هیأت اسکواش سمنان اظهار کرد: کارگاه اصول طراحی تمرینات استقامتی و قدرتی اسکواش در سمنان با حضور مدرس بین‌المللی حمید رجبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه حمید رجبی کارنامه‌ای درخشان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مربیگری بدن‌سازی تیم‌های سایپا و پیکان دارد، ادامه داد: ۱۲۰ نفر برای شرکت در این کارگاه از قزوین، فیروزکوه، تهران، مشهد، شاهرود و دامغان ثبت‌نام کرده بودند.

نایب‌ رئیس هیأت اسکواش استان سمنان با بیان اینکه این کارگاه در پایگاه قهرمانی سمنان برگزار شد، افزود: کارگاه اصول طراحی تمرینات استقامتی و قدرتی آثار ارزشمندی برای اسکواش استان به همراه خواهد داشت.

مفتاح با تأکید بر اینکه همانند سال‌های گذشته جام رمضان را در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان در کنار رده سنی زیر ۱۱ و ۱۳ سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جام رمضان در دو بخش‌ مردان و بانوان برگزار می‌شود، اضافه کرد: پیش‌بینی ما حضور ۵۰ ورزشکار در بخش مردان و بیش از ۳۰ ورزشکار در بخش بانوان است.

نایب‌ رئیس هیأت اسکواش استان سمنان با بیان اینکه جام رمضان جنبه انتخابی استان برای حضور تیم‌های زیر ۱۱ و 13 سال در مسابقات قهرمانی کشور در بخش‌های مردان و بانوان دارد، افزود: مسابقات قهرمانی کشور زیر ۱۱ و ۱۳ سال در بخش مردان ۱۵ تیرماه در کرمانشاه و در بخش بانوان به میزبانی گیلان برگزار می‌شود.

مفتاح ادامه داد: فدراسیون نگاه ویژه‌ای به رده‌های سنی پایه در ورزش اسکواش دارد و سنین پایه هدف فدراسیون است.

مشاور رئیس فدراسیون اسکواش با تأکید بر اینکه دو کورت استاندارد اسکواش در سمنان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ساخت سه کورت شیشه‌ای اسکواش را با استفاده از ظرفیت‌های درونی این هیأت با کمک خیران در دستور کار داریم که تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

برچسب ها: اسکواش ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار