صبح امروز صورت گرفت؛
تابناک: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز با حضور در روستاهای محروم شهرستان فریدونشهر، به صورت رایگان چشم چند بیمار این منطقه محروم را جراحی کرد.
کد خبر: ۴۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 05 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که هر چند وقت یک بار به نقاط محروم کشور سفر می‌کند، امروز در سفری به شهرستان فریدونشهر، چشم چند بیمار این شهرستان را عمل کرد.

وزیر بهداشت در روستای اسلام‌آباد شهرستان فریدونشهر که یکی از نقاط محروم استان اصفهان به شمار می‌رود، حضور پیدا کرده و نسبت به عمل جراحی چند بیمار شهرستان اقدام کرد.

وی در سفر خود ابتدا به مناطق مختلف شهرستان سرکشی کرده و از بیمارستان‌های فریدونشهر بازدید کرد تا روند اجرای برنامه سلامت در شهرستان را زیر نظر قرار دهد.

هاشمی پس از آن راهی بیمارستان منطقه شده و عمل جراحی بر روی چشم چند بیمار شهرستان را انجام داد. این اقدام وی مورد استقبال مردم شهرستان قرار گرفت.

عمل جراحی وزیر بهداشت در قالب سفر تیم موسسه خیریه نوآوران سلامت صورت گرفت که از ماه‌ها پیش نسبت به اجرای برنامه‌های پزشکی و سلامت در فریدونشهر اقدام کرده‌اند.

شهرستان فریدونشهر یکی از نقاط محروم استان اصفهان به شمار می‌رفته که در سال‌های گذشته با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار