امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه تمام عزت امروز اسلام در داخل و خارج از کشور به برکت امام خمینی (ره) است گفت: جامعیت اخلاقی، سیاسی، سیره عملی، ساده زیستی، مردم داری و مدیریت ایشان منحصر به فرد بود که باید به عنوان الگو همیشه مد نظر قرار گیرد.
کد خبر: ۴۳۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 02 June 2017

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری ها، وی با بیان اینکه به علت مراسم استقبال، خطبه‌های نماز جمعه این هفته کمی مختصر خواهد بود، گفت: از روح شهدای محراب آذربایجان و سایر ائمه جمعه تبریز اجازه می‌خواهم تا در این جایگاه بایستم.

نماینده جدید ولی فقیه در استان با تشکر از مقام معظم رهبری برای عنایت به خود گفت: به صورت شبانه‌روزی برای اجرای فرامین ایشان که در حکم مسؤولیت آمده، اقدام کرده  و با همراهی مردم پیش خواهیم رفت، ادامه‌‌دهنده راه ائمه جمعه‌های دلسوز دیگر تبریز خواهم بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مجتهد شبستری ۲۲ سال در خدمت مردم بوده‌اند، گفت: مردم آذربایجان هیچ‌گاه دلسوزی‌های آیت‌الله شبستری را فراموش نخواهند کرد و ساخت مصلا یکی از اقدامات بزرگ ایشان است.

 

وی افزود: در سراسر کشور در نمازهای جمعه شرکت کرده‌ام ولی این مصلی بزرگ به عنوان یادگار بزرگی از آیت الله شبستری به جای مانده است که باید قدردان خدمات ایشان در استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: روز یکشنبه مراسم با عظمتی برای بزرگداشت مقام آن بزرگ مرد برگزار می‌کنیم که شایسته است همه مردم در این مراسم بزرگداشت حضور یابند.
 

امام جمعه جدید تبریز با اشاره به اینکه عزت و استقلال کشور از برکت رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود، گفت: سیره، ساده‌زیستی، رهبری، مدیریت  و مردمداری امام خمینی(ره) از نکات برجسته ایشان است که باید مدام تکرار شود تا نسل آینده آشنا شود.

وی خاطرنشان کرد: با رحلت امام خمینی (ره)، آغاز رهبری امام خامنه‌ای آغاز شد که دلاورانه برای انقلاب تلاش کرده و ترور هم شدند، همیشه در کنار مردم بوده و هدایت‌گر خوبی هستند.

نماینده جدید ولی فقیه در استان با تشکر و قدردانی از محبت بی‌دریغ مردم در استقبال از وی اظهار کرد: این لطف مسؤولیت من را سنگین‌تر می‌کند و تمام تلاش خود را برای آذربایجان غیور خواهم کرد.


امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه تمام عزت امروز اسلام در داخل و خارج از کشور به برکت امام خمینی (ره) است که دارای ویژگی‌های خاص بود، گفت: جامعیت عرفانی، اخلاقی، سیاسی، سیره عملی، ساده زیستی، مردم داری و رهبری و مدیریت امام خمینی (ره) همه منحصر به فرد بود که باید به عنوان الگو همیشه مد نظر قرار دهیم.


حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه موفقیت‌های زیادی در طول رهبری ایشان حاصل شده است، ادامه داد: در هفته‌های آینده به صورت مبسوط این مسئله را مطرح خواهم کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه استقبال پرشور مردم در روز گذشته و امروز مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده است، خاطرنشان کرد: از همه مردم قدردانی می‌کنم و امیدوارم با وحدت همه مردم بتوانیم در استان منویات رهبری را عملیاتی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار