معصومی با اشاره به سفر اخیر معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور به شهرستان اسدآباد و بازدید از دو روستای هودرج و شهراب، تصریح کرد: با دستور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن علاوه بر پرداخت تسهیلات به این دو روستا، مقرر شد چنانچه در سال جاری این روستاها موفق به اخذ پایان کار با تسهیلات مسکن روستایی شوند، ۲ میلیون تومان نیز به‌صورت بلاعوض به آنان پرداخت شود.
کد خبر: ۴۳۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴ 31 May 2017
رئیس بنیاد مسکن شهرستان اسدآباد از کمبود بیش از 2 هزار مسکن روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا؛محمدکرم معصومی اظهار کرد: براساس آمار موجود از مجموع 13 هزار و 982 خانوار روستایی اسدآباد 11 هزار و 896 خانوار داری مسکن و 2088 خانوار فاقد مسکن هستند.

وی افزود: این تعداد از خانوارهای فاقد مسکن در سطح روستاهای اسدآباد به صورت خانوارهای مشترک زندگی می‌کنند که این امر حاکی از کمبود بیش از 2 هزار مسکن روستایی در این شهرستان است.

معصومی در ادامه شاخص مقاوم‌سازی مساکن روستایی در استان همدان را 49 درصد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 33 درصد مساکن روستایی شهرستان اسدآباد مقاوم‌سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا افق چشم‌انداز سال 1404 باید 75 درصد از مساکن روستایی کل کشور مقاوم‌سازی شود و به تبع آن در شهرستان و استان همدان نیز این امر محقق خواهد شد.

معصومی در ادامه با اشاره به سفر اخیر معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور به شهرستان اسدآباد و بازدید از دو روستای هودرج و شهراب، تصریح کرد: با دستور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن علاوه بر پرداخت تسهیلات به این دو روستا، مقرر شد چنانچه در سالجاری این روستاها موفق به اخذ پایان‌کار با تسهیلات مسکن روستایی شوند، 2 میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض به آنان پرداخت شود.

وی باتأکید براستفاده ازاین فرصت طلایی توسط ساکنان این دو روستا در راستای مقاوم‌سازی مساکن روستاهای شهراب وهودرج، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی وفرهنگ‌سازی لازم روستائیان رانسبت به مقاوم‌سازی مسکن ملزم کرده وآنان را ازحوادث احتمالی و پیشامدهای جبران‌ناپذیر آن آگاه وبا راهکارهای مناسب روستائیان رابرای اقدام به مقاوم‌سازی مسکن ترغیب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار