کد خبر: ۴۳۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 31 May 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛مدیر عامل آبفار یزد از بهرمندی بیش از 33 روستای این استان از شبکه آب بهداشتی و پایدار با راه‌اندازی پنج مجتمع آبرستانی روستایی خبر داد.

"محمد فاتحی" با قابل توجه خواندن اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه آبرسانی به روستا، اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری بیش از پنج مجتمع آبرسانی روستایی با هزینه‌ای بالغ بر 164 میلیارد  ریال و بهرمندی بیش از 33 روستا از شبکه آب بهداشتی، سالم و پایدار از جمله این اقدامات بوده است.

وی اصلاح و مرمت بیش از 400 کیلومتر از شبکه آب‌رسانی روستاهای تحت پوشش استان با هزینه‌ای بالغ  بر 100 میلیارد ریال، اجرای طرح استفاده از انرژی خورشیدی در تاسیسات آبرسانی بخش مرکزی ابرکوه با هدف کاهش هزینه‌های انرژی و افزایش مدت آبدهی و توزیع آّب در روستاهای هدف در شهرستان ابرکوه را از دیگر اقدامات انجام شده در دولت یازدهم در این حوزه برشمرد.

فاتحی همچنین به بهره‌مندی بیش از 90 درصد روستاهای حاشیه خط انتقال آب به استان از سهم آب انتقالی و در نتیجه کاهش برداشت ‎‎ ها از منابع آب زیر زمینی وافزایش کیفیت آب در روستاها اشاره کرد .

مدیر عامل آبفار یزد در پایان تصریح کرد: واگذاری بیش از 12 هزار فقره انشعاب به مشترکین آب در روستاهای تحت پوشش بین سال‌های 92 تا 94، ارتقا شاخص بهره‌مندی روستاهای بالای 20 خانوار به میزان 4.4 درصد، از دیگر اقدامات این شرکت در دولت تدبیر و امید بوده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار