با اعلام نظر دیوان عالی کشور ؛
با اعلام نظر دیوان عالی کشور ؛ روند رسیدگی به پرونده معروف به " قتل های سریالی " در دادگاه انقلاب گرگان از سر گرفته شد .
کد خبر: ۴۳۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 30 May 2017
با اعلام نظر دیوان عالی کشور ؛ روند رسیدگی به پرونده معروف به " قتل های سریالی " در دادگاه انقلاب گرگان از سر گرفته شد .

ادامه رسیدگی به این پرونده در پی اختلاف در صلاحیت رسیدگی بین دادگاه کیفری و دادگاه انقلاب  گرگان به نظر دیوان عالی کشور منوط شده بود که با نظر قضات دیوان عالی ، رسیدگی به این پرونده در صلاحیت دادگاه انقلاب تشخیص داده شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت : با اعلام نظر دیوان عالی ، رسیدگی به این پرونده به صورت فوق العاده در دستور کار دادگاه انقلاب گرگان قرار گرفت.

هادی هاشمیان افزود : اعضای باند معروف به " قتل های سریالی " به دنبال تشکیل پرونده قتل یک راننده پراید با شلیک گلوله بهار 94 در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان شناسایی شدند.

هاشمیان گفت: با بررسی اسلحه توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان  مشخص شد با این سلاح چند فقره سرقت و قتل‌ دیگر در شهرستان‌های گرگان، کردکوی، علی‌آباد، گنبدکاووس، خان‌ببین و دلند رخ داده است.

وی گفت : به این ترتیب یکی از سارقان که از مجرمان سابقه‌دار بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گفته ی هاشمیان ، بررسی‌ها نشان داد، این فرد از چند سال پیش همراه فرزندانش و فرد دیگری اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کرد که در یک عملیات ضربتی سه متهم دیگر هم دستگیر شدند .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت : اعضای این باند در بازجویی‌ها به 13 فقره قتل با انگیزه سرقت در استان اعتراف کردند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار