رئیس کل دادگستری اصفهان خواستار شد/
تابناک: رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: نظارت بر حفظ اراضی دولتی و اموال طبیعی در اصفهان تشدید می‌شود و اجازه سوء استفاده برخی از اموال بیت‌‎المال را نمی‌دهیم.
کد خبر: ۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶ 20 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد خسروی وفا در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی و منابع طبیعی استان اصفهان گفت: حقوق بیت‌المال در تمام زمینه‌ها به ویژه در زمینه اموال طبیعی و زراعی دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد در سال‌های گذشته به دنبال سودجویی و سو‌استفاده از اراضی دولتی بوده‌اند، افزود: همواره باید فرصت را از دست این افراد گرفت تا نتوانند پول بادآورده‌ای از این راه به جیب بزنند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: با توجه به اینکه اراضی بیت‌المال متعلق به همه مردم بوده و برای عده‌ای خاص نبوده، باید از آن مواظبت کرد، و من همین جا به دادستان‌های استان اصفهان به عنوان مدعی‌العموم تأکید می‌کنم که نظارت‌های لازم را داشته باشند.

وی به وضعیت تغییر کاربری‌های غیر‌مجاز نیز اشاره و تصریح کرد: برخی افراد در قالب طرح‌های ساختگی و مصنوعی به دنبال تغییر کاربری بوده که در این زمینه هیچ ضرورتی برای این کار مشاهده نمی‌شود، بلکه مضاری هم در پی دارد.

خسروی وفا گفت: حفاظت و صیانت از اراضی منابع طبیعی که تعلق به بیت‌المال دارد، یک وظیفه شرعی و قانونی برای اعضای شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی و منابع طبیعی استان اصفهان است.

وی ادامه داد: در این زمینه از مدیران مربوطه می‌خواهیم تا با نظارت جدی‌تر مراقب حفظ حقوق بیت‌المال باشند.چنانچه موردی مشاهده شود که مدیران مربوطه کوتاهی کرده باشند، با آن برخورد می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار