رضا رجبی در گفتگو با تابناک:
مدیر کمیته امداد شهرستان صحنه گفت:۲۵۰ خدمت عمرانی به خانوارهای تحت حمایت ارایه شده که با توجه به این همه تلاش و کوشش ولی۱۶۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان فاقد منزل مسکونی بوده و در منازل استیجاری زندگی می کنند.
کد خبر: ۴۲۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 20 May 2017
رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: خدمات عمرانی با توجه به وضعیت و شرایط زندگی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه می‌شود وخریداری و احداث منازل مسکونی برای خانواده های مددجو موجب آسایش و در نهایت توانمندسازی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آنان می شود.
 
 
وی خاطر نشان کرد:مهم ترین اولویت کمیته امداد برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، خرید مسکن برای آنان است چرا که خانوارهای نیازمند فاقد منزل مسکونی بیش از نیمی از درآمد ماهیانه خود را به اجاره بهای منزل اختصاص می دهند.
 
رجبی تصریح کرد: خدمات عمرانی کمیته امداد شامل احداث، خریداری،تعمیرات کلی وجزیی منازل مسکونی و اعطای انشعابات رایگان می شود.
 
وی ابراز داشت:  در سال گذشته هفت واحد مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت صحنه ای خریداری و به این خانوارها تحویل داده شده،  و۱۵۰ میلیون ریال وام بلاعوض نیز برای خرید و احداث هر واحد مسکونی به خانوارهای مددجو در این شهرستان پرداخت شده است.
 
مدیر کمیته امداد شهرستان صحنه اظهار داشت:خدمات عمرانی دیگر  کمیته امداد طی سال ۹۵  عبارتند از ،قالب تعمیر و مرمت ۹۲ منزل مددجویی و ۱۵۱ حق امتیاز انشعاب رایگان آب ، برق و گاز  به خانوارهای مددج صفورا دانایی فرو صحنه ای  است که با بیش از چهار میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال اعتبار در سال گذشته برای ارائه‌ خدمات عمرانی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان صحنه تخصیص داده شده است.
 
گفتگو از طاهره سعدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار