معاون استاندار:همین فشارها و تحریم ها بود که باعث شد مسوولان کشور،اقدام به شناسایی اولویت ها برای پیشرفت بهتر کشور کرده و از منابع موجود، استفاده بهینه داشته باشند و و امروز کشور با گام هایی محکم و استوار در مسیر آبادانی و پیشرفت هرچه بیشتر حرکت می کند.
کد خبر: ۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ 11 February 2015
به گزارش روابط عمومی فرمانداری فیروزآباد، خلیل رضاییان در آیین بهره برداری از پروژه های دهه فجر این شهرستان افزود: امیدواریم دولت با تدبیر و درایت و با بهره گیری از ظرفیت های خود بتواند ضمن حل مشکل اشتغال جوانان، با توسعه صنعت، اقتصاد تک محصولی وابسته به نفت ایران را به صنایع دیگر و پر تقاضا در دنیا تبدیل کند.

وی ادامه داد: تا به امروز در کشور، بسیاری از کارهای سخت و غیر قابل انجام را با باور این که ما می توانیم انجام داده ایم و در ادامه نیز به رغم تمام دشمنی ها و مانع تراشی ها، پیشرفت کشور را به جهانیان نشان خواهیم داد.

رضائیان افزود: همین فشارها و تحریم ها بود که باعث شد مسوولان کشور،اقدام به شناسایی اولویت ها برای پیشرفت بهتر کشور کرده و از منابع موجود، استفاده بهینه داشته باشند و و امروز کشور با گام هایی محکم و استوار در مسیر آبادانی و پیشرفت هرچه بیشتر حرکت می کند.

وی، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر تصریح کرد: دشمن قصد دارد نظام اسلامی را در برابر انجام امور ناتوان جلوه دهد و ریشه ناامیدی را در کشور بگستراند، اما برنامه های فرهنگی همچون گرامیداشت دهه مبارک فجر موجب می شود با مرور اقدامات و توانایی های انقلاب و نظام، روز به روز بر اعتماد مردم به توانمندی نظام افزوده شود.

رضائیان، با اشاره به بهره برداری از یک هزار و 29 پروژه با اعتباری بالغ بر 16 هزار میلیارد ریال در ایام الله دهه مبارک فجر در استان گفت: اغلب سرمایه گذاری های انجام شده برای اجرا و بهره برداری از این پروژه ها مربوط به بخش صنعت و اشتغال است.

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از تالار هنر فیروزآباد، ترمینال شهید بهادر رضوان طلب، بلوار شهیدان بهزادی و نیایش و ساختمان شهرک صنعتی بهره برداری به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار