کد خبر: ۴۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 01 June 2015

مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تبريز، از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به عنوان مرکز برتر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار تابناک به نقل از روابط عمومي دانشگاه تبريز، بر همين اساس طی لوح سپاسي به امضاي دکتر مجتبي صديقي، معاون وزير و رييس سازمان امور دانشجويان و دکتر حميد يعقوبي، سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، این امر به دانشگاه تبریز اعلام و از مرکز بهداشت این دانشگاه تقدیر شده است.

در بخشي از اين لوح تقدير آمده است:  پويايي هر سازمان در گرو خلاقيت ها و تلاش هايي است که از درون سازمان نشات مي گيرد و هر تلاشي که در راستاي به ثمر نشستن اين خلاقيت ها باشد، بي ترديد نقش سازنده اي در تعالي سازماني دارد. ضمن قدرداني و ارج نهادن به تلاش ارزنده رييس و همکاران محترم آن مرکز در ارايه خدمات بهداشتي و درماني به دانشجويان عزيز کشور، بدينوسيله آن مرکز را به عنوان مرکز بهداشت و درمان برتر در حوزه نظارت هاي بهداشتي در سال 1393 بر مي گزيند.

دکتر حسين ساعي، رييس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تبريز، با اشاره به عملکرد این مرکز در مورد خدمات جديد اين مرکز گفت: در سال جديد بخش دندانپزشکي مرکز بهداشت و درمان دانشجويان با تجهيز کامل و بکارگيري 3 دندانپزشک مجرب و همچنین داروخانه اين مرکز، با ظرفیت قرارداد با تمامی بیمه در حال خدمت رساني به دانشگاهیان است.

به گفته وی، مرکز بهداشت دانشگاه تبریز از سال 1330 راه اندازی گردیده است و هم اینک  با 3 پزشک و 3 دندانپزشک، خدمات، پرستاری و بهداشت محیط و تزریقات به دانشجویان، کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه خدمات ارائه می نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :