معاون امور هنری و سینمایی استان کرمانشاه، گفت: اجرای هر برنامه عمومی از قبیل کنسرت و جنگ شادی حتماً نیاز به اخذ مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دارد.
کد خبر: ۴۲۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰ 14 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، آرشام خرسندپور معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در نشست با روستای ادارت شهرستان ها تأکید بر تداوم دار بودن این برنامه های هنری و سینمایی،  گفت: متناسب با توانایی و پتانسیل هنری شهرستان ها باید در طول سال یک برنامه شاخص برنامه ریزی کرده و اجرا کنید.

وی  افزود: روسای ادارات شهرستان می توانند سئوالات و توجیهات آیین نامه ای اعم از اجرای کنسرت در شهرستان ها، پخش فیلم و یا اخذ مجوز آموزشگاه و یا هرگونه مشکل در باب اجرای امور هنری در شهرستان خود را از مسئول مربوطه دریافت کنند. 

به گفته خرسندپور، اخذ موافقت شورای تامین، فرمانداری، امام جمعه شهرستان و به دنبال آن درخواست مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از مراحل الزامی برای اجرای کنسرت در هر یک از شهرستان ها است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای هر برنامه عمومی از قبیل کنسرت و جنگ شادی حتماً نیاز به اخذ مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دارد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به صدور مجوز آموزشگاه های چند منظوره از اداره امور فرهنگی، اظهار کرد: در ادامه کار اگر آموزشگاه قصد فعالیت هنری داشته باشد باید برای هر یک از برنامه ها به صورت مجزا نسبت به اخذ مجوز از این اداره اقدام کند.

وی از امکان حضور گروه های معتبر هنری شهرستان ها برای اجرای برنامه در مرکز استان خبر داد و گفت: اداره کل از این امر استقبال می کند و تا حد توان همکاری و کمک خواهد کرد.

گفتنی است، اعلام یک یا دو برنامه مشخص هنری با قابلیت اجرای هرساله از سوی شهرستان ها به معاونت امور هنری، اطلاع قبلی برنامه های شهرستان ها با حضور نماینده این معاونت، اعلام مستقیم درخواست کمک مالی به امور هنری اداره کل، برگزاری سالانه کارگاه های آموزش هنری با ارائه پیشنهاد به معاونت هنری، اخذ پروانه فعالیت تمامی گیم نت ها و فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی با طی مراحل مصوب در قانون ماده 91 اصناف از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نظارت و بازرسی ماهانه ستاد مبارزه با بازی های غیرمجاز رایانه ای با حضور نماینده اماکن از گیم نت ها و فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی با ارسال صورتجلسه به مسئول نهاد استانی جهت ارائه به مقام وزارت از مصوبات این نشست بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار