ماموران پلیس آگاهی استان یزد در بازرسی از یک دستگاه سواری تعداد 31 دستگاه لب تاپ و تبلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال کشف کردند.
کد خبر: ۴۲۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 13 May 2017
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ حسین رضایی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با انجام یک عملیات ایست بازرسی یک دستگاه سواری سمند را برای بازرسی متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو که از جنوب کشور عازم اصفهان بود این تعداد تبلت و لب تاپ خارجی قاچاق کشف شد.
وی با اشاره به اینکه محموله قاچاق تحویل گمرک استان شد تصریح کرد: پلیس محموله های خارجی را که فاقد
مجوز از گمرک باشند توقیف و به عنوان کالای قاچاق به مراجع قانونی معرفی خواهد کرد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: ماموران پلیس این شهرستان یک قاچاقچی موادمخدر را که یک کیلو و 800 گرم تریاک را در معده خود جاساز کرده بود دستگیر کردند.
سرهنگ سیدرضاصادقیان افزود: ماموران پلیس این شهرستان هنگام بازرسی از اتوبوس مسیر یزد-تهران به
یکی از مسافران مشکوک شده و وی را برای بازرسی به اداره پلیس منتقل کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این متهم 168 بسته کوچک تریاک به صورت جاساز بلع و انباری از معده وی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در خاتمه تصریح کرد: قاچاقچی 39 ساله با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.
***
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) از مردم خواست تا برای برگزاری هرچه باشکوهتر جشن های نیمه شعبان ضمن رعایت دقیق نظم و قانون با ماموران پلیس همکاری کنند.
سرهنگ محمدرضامزیدی گفت: در جشن های نیمه شعبان عده ای با حرکات نمایشی باعث راه بندان و ایجاد مزاحمت و سلب آسایش مردم می شوند که پلیس به این عده هشدار می دهد که این گونه اعمال با برخورد پلیس روبرو شده و منجر به پیگرد قانونی آنان خواهد شد.
وی همچنین از شهروندان و هیئت هایی که قصد پخش نذورات در سطح شهر را دارند خواست تا از ایجاد ترافیک و راه بندان خودداری کرده و افرادی را برای نظم و انضباط و انتظام بخشی و جلوگیری از بروز ترافیک بکار بگیرند.
این مسئول گفت: از عموم شهروندانی که قصد شرکت در مراسم ها و جشن های این ایام دارند نیز می خواهیم که برای جلوگیری از ترافیک های شدید از بیرون آوردن خودرو های شخصی خودداری کرده و از خودروهای عمومی استفاده کنند.
معاون اجتماعی استان یزد خاطر نشان کرد: امید است با همکاری و مشارکت مردم و پلیس امنیت وصف ناپذیر جامعه اسلامی همچنان پایدار مانده و زمینه های ظهور و حکومت عدل امام زمان عج الله فرج الشریف هر چه زودتر فراهم شود.
***
جانشین عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد با حضور در شهرستان بافق در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان با توجه به ویژگی های جوانان گفت: جوانان خدا باور، خودباور و اخلاق باور هستند.
حجت الاسلام طاهرن‍ژاد ضمن تبریک میلاد یگانه منجی عالم بشریت گفت: جوان باقی بمانید و اگر هم پیر شدید روحیه جوانی و نشاط را داشته باشید.
وی گفت: ما مفتخریم که مسلمان هستیم و اهل بیت (ع) را داریم و در این عالم هستی بر این افتخاراتمان نیز افتخار می کنیم چه بسا که بر روی زمین کم پیدا می شود کشوری که چنین اعتقاداتی داشته باشد و این
برای ما نیز افتخار است.
این مسئول با اشاره به اینکه همه ماه ها و سال ها برای خداست، گلچین این ماه ها را ماه رجب، شعبان و رمضان دانست و گفت: هر کدام از این ماه ها از ویژگی های خاصی برخوردار می باشند.
طاهرنژاد با بیان ویژگی های خاص هر یک از این سه ماه مبارک به ادعیه های ذکر شده در هر ماه اشاره و افزود: باید قدر این سه ماه را بدانیم و خود را برای ماه رمضان، ماه ضیافت الهی آماده کنیم .
وی همچنین با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان سه ویژگی خاص جوان را بیان و گفت: جوان دین باور و خدا باور، خودباور و اخلاق باور است.
جانشین عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور باشکوه در پای صندوق های انتخابات دشمنان را مأیوس می کند.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار