سرپرست دفتر تحقيقات کاربردي فرماندهي انتظامي استان از پذیرش مقاله دفتر تحقیقات کاربردی ف.ا.ا.کرمانشاه در کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی پیشرفت خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 09 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ دوم "حشمت سهيلي" اظهار کرد: سی ام دی ماه سال 1395 دانشگاه علم و صنعت ایران شاهد حضور جمعی از اساتید و اندیشمندان داخلی و خارجی حوزه «مدیریت صنعتی» جهت شرکت در اولین «کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی پیشرفت» بود.

وی افزود: در همین راستا سرهنگ دوم کیانوش نوروزی فر از کارشناسان ارشد دفتر تحقیقات کابردی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با ارسال مقاله خود تحت عنوان ««تحلیل چالش های ساختاری سازمان در مدیریت پروژه های صنعتی» به دبیرخانه کنفرانس مذکور در این رخداد علمی حضور یافت.

این مقام انتظامی ادامه داد: بر اساس رأی هیئت داوران، مقاله مذکور در این کنفرانس ارائه و مورد پذیرش قرار گرفت و در پایگاه استنادی جهان اسلام (isc) و کنسرسیوم محتوای ملی (CIVILICA) نمایه شد.

سرهنگ سهیلی تصریح کرد: در این مقاله علمی که در آن با بهره گیری از روش تحلیل شبکه (ANP)، روابط و وابستگی های بین فاکتورها اندازه گیری شده است، مشخص شد چالش های ساختاری استراتژیک- اولویت اول، چالش های ساختاری عملیاتی- اولویت دوم و چالش های محیطی- اولویت سوم را دارا هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار