معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دکتر اورنگ ایلامی به دلیل کسب رتبه ی کوشا دانشگاه علوم پزشکی استان در سال 95 تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۲۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 07 May 2017
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دکتر اورنگ ایلامی به دلیل کسب رتبه ی کوشا دانشگاه علوم پزشکی استان درسال 95 تقدیر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دکتر اورنگ ایلامی به دلیل کسب رتبه ی کوشا دانشگاه علوم پزشکی استان در سال 95 تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر سید علی صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال لوح تقدیری از پیشگامی و اهتمام ویژه و ستودنی دکتر ایلامی؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در عرصه عملگرایی در شناسایی، تامین و تخصیص هدفمند منابع، برای دستیابی به اهداف سازمان و کسب رتبه ی کوشا درسال 95 قدردانی کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای دکتر اورنگ ایلامی

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یاسوج

با اهداء سلام و تحیات الهی

تداوم نظام مدیریت عملکرد یکی از نشانه های اساسی حرکت در مسیر تعالی هر سازمان محسوب می گردد که چنین نظامی مرهون تلاش های بی دریغ مدیران و کارکنان اندیشمند و عملگرایی است که در پی شناسایی، تامین و تخصیص هدفمند منابع برای دستیابی به اهداف سازمان می باشند.

اکنون که با عنایت الهی، وارد سومین سال استقرار نظام مدیریت عملکرد در حوزه توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده ایم، بدینوسیله اعلام می دارد معاونت توسعه مدیریت و منابع آن دانشگاه در ارزیابی به عمل آمده در سال 1395 به رتبه ی کوشا نایل آمده است.

لذا ضمن تقدیر از اهتمام ویژه جنابعالی و معاون محترم توسعه مدیریت و منابع آن دانشگاه و همکاران ایشان، توفیقات بیشتر همگان را در نیل به اهداف بلند نظام سلامت از درگاه خداوند متعال خواهانم.

سیدعلی صدرالسادات

معاون توسعه مدیریت و منابع
 
کسب اولین رتبه کشوری دکتر ایلامی در سمت فعلی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار