مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از وجود آرشیوی ۱۱ساله نامه‌ای به امام رضا (ع) در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 07 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ایسنا، احد جاودانی در نشست با عوامل برگزاری "جشنواره بین المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) " افزود: هدف اساسی و رویکرد نخست جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) باید ترویج فرهنگ رضوی در ابعاد ملی و فراملی باشد. تولیدات و ره‌آورد این جشنواره باید در جامعه نمود عینی داشته باشد و فراگیر شود. بهترین شیوه و ابزار برای ترویج فرهنگ رضوی محصولات و رویدادهای فرهنگی و هنری است که با همه گروه‌های سنی ارتباط تاثیرگذار برقرار می‌کند.
وی در ادامه به آرشیو ۱۱ ساله جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) در دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و گفت: دلنوشته‌هایی که در همه این سال‌ها به این جشنواره ارسال شده است بهترین منبع و مرجع برای اهالی فرهنگ و هنر است و می‌تواند در تولید مستند، داستان، فیلم و نمایش مورد بهره‌برداری قرار گیرد. برای این که بتوانیم مروج فرهنگ رضوی در ابعاد بین‌المللی باشیم باید خودمان سیره این امام همام را سرلوحه رفتار و زندگی‌مان قرار دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه جهان پر هیاهو و پر آشوب امروز تشنه مهربانی و معرفت الگوهایی همچون امام رضا(ع) است تاکید کرد: اگر به درستی، امام رضا (ع) را معرفی کنیم در اهداف جشنواره موفق بوده‌ایم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تشریح فعالیت‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «نامه‌ای به امام رضا (ع)» پرداخت و گفت: فراخوان جشنواره امسال در سراسر کشور توزیع شده است و دلنوشته‌های علاقمندان در حال دریافت است. این که فردی لحظاتی از زندگی‌اش را دست به قلم می‌برد و با فکری برخاسته از دل ناب‌ترین و احساسی‌ترین واژه‌ها را خطاب به علی بن موسی الرضا (ع) به رشته تحریر در می‌آورد جشنواره به اهدافش دست یافته است.

اختتامیه این جشنواره تابستان امسال در مازندران برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار