شهردار منطقه ۲۰ از افزایش جایگاه های عرضه میوه و تره بار این منطقه از ۳ به ۱۵ مورد و رشد ۴۰۰ درصدی آن در دوره اخیر مدیریت شهری تهران خبرداد.
کد خبر: ۴۲۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 07 May 2017
سید احمد صفوی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و سهولت دسترسی به محل های خرید روزانه، جایگاه های عرضه میوه و تره بار در محل های پرتردد منطقه ۲۰ تهران ایجاد شده است که تعداد این جایگاه ها در دوره اخیر مدیریت شهری از ۳ به ۱۵ جایگاه افزایش یافته است.

وی رشد جایگاه های عرضه میوه و تره بار منطقه ۲۰ را ۴۰۰ درصد برشمرد و افزود: جایگاه های صفائیه، طلاب و جوانمرد قصاب از طرح های سال ۹۵ بوده و دیلمان نیز در دستور کار است.

شهردار منطقه ۲۰ تهران ادامه داد: جایگاه های کریمی شیرازی، سیزده آبان، رضوان، شهرری، حرم، بهشتی، دولت آباد، نبی پور، بروجردی، ارکیده، منصوری و عباس آباد نیز در سال های پیش ایجاد شده و تعدادی از آن به کانکس های جدید تجهیز شده اند.

صفوی یادآور شد: در صورت نیاز شهروندان و امکان سنجی مکانی، غرف میوه و تره بار این منطقه افزایش می یابد تا رضایت شهروندان بیش از پیش فراهم شود.

وی رضایت شهروندان را هدف اصلی مدیریت شهری تهران دانست و گفت: همه عوامل شهرداری در پی کسب رضایت حداکثری مردم بوده و خود را خادم مردم می دانند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار