کد خبر: ۴۱۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 07 May 2017
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ «غلامرضا همایونی» طی حکمی از سوی سرتیپ دوم پاسدار «امیر رحمت الهی» فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی کشور به سمت فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد منصوب شد.
 فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با عنايت به شايستگي، تجربيات و همچنین سابقه درخشان سرهنگ همایونی در طول سال‌ها خدمت در عرصه‌های مختلف و همچنین پس از چند ماه سرپرستی این سمت، با انتصاب وي به عنوان فرمانده یگان حفاظت اداره کل ميراث فرهنگي استان يزد موافقت كرد.

«فاطمه دانش یزدی» مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد با تبريک به سرهنگ «غلامرضا همایونی» و آرزوي توفيق روز افزون، ابراز اميدواري کرد با تجربيات و شايستگي هاي وي شاهد حفظ ارزش‌های معنوی و میراث فرهنگی استان باشیم .

متن این حکم چنین آمده است :

«جناب سرهنگ همایونی باغ بیدی

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد منصوب می‌كنم .

امید است با استعانت از خداوند متعال و با رعایت سلسله مراتب این فرماندهی، ضمن تعامل موثر با مدیر کل، مراجع قضایی، انتظامی و سایر ارگانهای مرتبط استانی و بهره گیری از منابع انسانی و فناوری نوین و با رعایت هوشیاری، همراه با دقت، سرعت و صحت عمل به هدایت امور پرداخته و در راستای صیانت و پاسداری از مواریث تاریخی و فرهنگی کشور و پیشگیری از وقوع جرائم در این حوزه، با اتجاذ تدابیر شایسته و اجرای طرح های حفاظتی اطمینان بخش موفق و موید باشید .

توفیق بیش از پیش شما را در نیل به اهداف مورد انتظار از درگاه حضرت حق خواستارم.»

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار