رحیمی افزود: هر لحظه که فرماندار کاندیدی را احضار کرد باید این کاندید درفرمانداری حضور پیدا کند.
کد خبر: ۴۱۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲ 07 May 2017
فرماندار گچساران گفت: تبلیغات کاندیداها از سوی فرمانداری گچساران رصد و با متخلفین برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی در نشست با کاندیداهای شورای اسلامی شهر دوگنبدان که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، اعضای تامین و اعضای شورای اداری در سالن کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: هیچ کاندیدی حق استفاده از بنر، تراکت، دیوارنویسی و همچنین تبلیغات ماشینی را در بیرون ستادهای خود ندارند.

رحیمی با اشاره به انتخاب پوستر تبلیغاتی کاندیداهای شورای شهر بیان کرد: کاندیداها فقط می‌توانند دو مدل عکس در اندازه ‌های100 در 70 برای تبلیغات خود انتخاب کنند و همچنین استفاده از بلندگو که موجب برهم زدن آرامش مردم در بیرون از ستادها مانع است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان با اشاره به برپایی ستاد گفت: کاندیداها فقط می‌توانند یک ستاد تبلیغاتی برای خود فراهم کنند و در یک محل می‌توانند ستاد خود را برای بانوان و آقایان مجزا کنند.

وی با اشاره به برگزاری چندین ستاد برای یک کاندید بیان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری در شهرستان‌ها می‌توانند بیش از یک ستاد داشته باشند و ستاد خواهران و برادران نیز مجزا باشد.

فرماندار گچساران با اشاره به برگزاری سخنرانی برای کاندیداها اذعان کرد: کاندیداهای شورای شهر می‌تواند در تالارها، حسینیه‌ها با گرفتن مجوز از هیات امنای آن حسینه به سخنرانی بپردازند.

وی با اشاره به سخنرانی در فضاهای باز گفت: اگر کاندیدای تمایل به سخنرانی در فضای باز دارد این امکان وجود دارد که سخنرانی خود را در بیرون از شهر انجام دهد.

رحیمی با اشاره به انصراف برخی از کاندیداهای شورای شهر ابراز کرد: تا کنون 7 کاندید شورای شهر انصراف خود را به صورت مکتوب به فرمانداری اعلام کرده است.

وی با اشاره به پاسخگو نبودن تلفن همراه برخی از کاندیداها تصریح کرد: کاندیداها پاسخگو تلفن خود باشند و در غیر این صورت از طرف فرمانداری فقط یک پیامک ارسال خواهد شد.

رحیمی افزود: هر لحظه که فرماندار کاندیدی را احضار کرد باید این کاندید درفرمانداری حضور پیدا کند.

فرماندار گچساران با اشاره به معرفی رئیس ستاد کاندیداها گفت: هر کاندیدی باید رئیس ستاد خود را به فرمانداری معرفی کند و این شخص رابط بین فرماندار و ستاد آن کاندید خواهد بود.

وی به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی اشاره و عنوان کرد: برای اولین بار انتخابات شورا به صورت الکترونیکی در شهرستان گچساران برگزار می‌شود و با برگزاری انتخابات الکترونیکی هیچ گونه خلاء و مشکلی در جهت شمارش آرا به وجود نخواهد آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار