مدیر کمیته امداد شهرستان دالاهو گفت: در سال ۹۵ مودیان خیر در این شهرستان بیش از ۵۱۰ میلیون ریال زکات پرداخت کرده اند، واین میزان زکات از رشد۵۵ درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.
کد خبر: ۴۱۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ 06 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط کمیته امداد، جبار پرنو، میزان زکات جمع آوری شده در سال۹۵ به منظور کمک به فقرا و نیازمندان ، عمران و آبادنی روستاهای پرداخت کننده زکات و کمک به ساخت مساجد و حسینه ها هزینه شده است، یادآور شد: ۲۷۰ میلیون ریال از زکات جمع آوری شده در سال گذشته برای رفع فقر و مابقی آن برای احداث و مرمت چهار پروژه عمرانی عام المنفعه هزینه شده است.

وی تصریح کرد: ۱۰۱روستا در شهرستان دالاهو  مشمول پرداخت زکات هستند که در سال ۹۵ زکات محصولات کشاورزی ۴۹ روستای این شهرستان جمع آوری شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان دالاهو همچنین با اشاره به تعامل و همکاری۲۲۰ عامل زکات در این شهرستان با کمیته امداد، تصریح کرد: عاملین زکات با هدف تبلیغات، اطلاع رسانی و جمع 
آوری این واجب الهی با کمیته امداد همکاری دارند.

پرنو اظهار کرد: نگاه به زکات باید نگاه اعتقادی بوده و با فرهنگ سازی و تبلیغات درخور؛ بستر مناسب برای پرداخت این فریضه الهی از سوی مودیان فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار