کد خبر: ۴۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 31 May 2015
رئیس شورای شهر محمدشهر با بیان اینکه پروژه آسفالت ادامه بازگشایی بلوار گلستانک به بلوار امام خمینی(ره) منطقه محمدشهر با مشکلاتی رو‌به رو است،گفت: پیمانکار برنده این مناقصه با برخی مشکلات قانونی رو‌به رو است.
بیژن بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه پروژه آسفالت ادامه بازگشایی بلوار گلستانک به بلوار امام خمینی(ره) منطقه محمدشهر با مشکلاتی رو‌به رو است، اظهار داشت: مناقصه این پروژه اتمام و پیمانکار آن مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار برنده این مناقصه با برخی مشکلات قانونی رو‌به‌رو است، افزود: طبق درخواست شهردار این منطقه و بنا به دلیل وجود مشکلات قانونی این شخص از سپردن پروژه به وی معذور جلوگیری شده است.

رئیس شورای شهر محمدشهر با بیان اینکه فرد پیمانکار به دلیل عدم واگذاری پروژه اعلام شکایت کرده است، تصریح کرد: نتیجه شکایت از شهردارمشخص نشده است و گره ناخواسته برای انجام این پروژه از هر دوطرف ایجاد شده است.

بابایی با تاکید بر اینکه ارزش ریالی انجام این پروژه 40 میلیون تومان است که همین امر سبب می‌شود نتوان پیمان را ابطال کرد، گفت: با یکی از پیمانکاران به صورت غیر رسمی صحبت شده تا انجام امور را به دست بگیرد تا آسایش مردم به نوعی فراهم شود.

وی با بیان اینکه به محض انصراف پیمانکار عملیات آغاز آسفالت شروع می‌شود، تصریح کرد: با این پیمانکار صحبت و رایزنی شده که در صورت ابطال پیمان مناقصه در پروژه آسفالت ریزی و ساخت این مسیر آغازمی‌شود.

رئیس شورای شهر محمدشهر با اشاره به شکایات مردمی ناشی از نصب بنرهای متعدد و بیش از اندازه در سطح شهر اظهار داشت: خوشبختانه هزینه‌های نصب بنر کاهش یافته است و این مهم با توجه تقویم مصوب شده به‌صورت مناسب انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار