با رای کمیته انضباطی؛
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درخصوص حاضر نشدن تیم موج گناوه برابر شهرداری تبریز از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی اعلام کرد.
کد خبر: ۴۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 31 May 2015
تابناک بوشهر: مشکلات مالی در تمام رشته های ورزشی استان بوشهر روز به روز بیشتر می شود. اما برخی تیم ها با تلاش مثال زدنی خود را به سطح اول کشور رسانده اند. تیم کم هزینه موج گناوه که در لیگ برتر فوتبال ایران شرایط خوبی ندارد هم جزء بحران زده ها شده است.
این تیم به حدی شرایط مالی اش نابسامان و آشفته شده است، که توان پرداخت کرایه و اسکان و تغذیه بازیکنانش را ندارد. مسولان گناوه ای موج با ترفند پس انداز اندک پولشان به تبریز نرفته اند.  به واقع آنها پولی برای رسیدن به تبریز در جیب نداشتند. آنها بجای صرف هزینه برای بازی های خارج از خانه امید به کسب امتیاز در شهر خود دارند.  
 به گزارش نماینده دیدار شهرداری تبریز - موج گناوه از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور مورخ 94/3/01 ، تیم موج گناوه در مسابقه حاضر نشده است .
برهمین اساس کمیته انضباطی نتیجه این دیدار را 3 بر صفر و با احتساب 3 گل ( گل ها در جدول رده بندی لحاظ خواهد شد) به سود تیم شهرداری تبریز اعلام کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار