کد خبر: ۴۱۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹ 02 May 2017
سیدمصطفی میرسلیم، اولین نامزد رسمی دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: جمع آرای اصولگرایان در انتخابات 92 همان بود که دیدید و نباید در آن خدشه وارد کرد. اگر اصولگرایان روی یک نفر هم اجماع می‌کردند، باز هم معلوم نبود نتیجه انتخابات خیلی تغییر کند. اینجانب علت شکست اصولگرایان در آن سال را به تعدد نامزدهایشان نسبت نمی‌دهم بلکه به عملکرد آنان نسبت می‌دهم و اینکه نتوانستند اعتماد عمومی را جلب کنند.
 
 میر سلیم گفت: با توجه به این آرایشی که در حال حاضر وجود دارد و همچنین عملکردی که دولت از خود نشان داده است، بعید است در دور اول به نتیجه قطعی برسیم و به احتمال زیاد، انتخابات امسال به دور دوم کشیده می‌شود. در واقع چون دولت یازدهم کارآمدی لازم را نداشته، خیلی بعید است که آقای روحانی در دور اول بتواند اکثریت آرا را به خودش اختصاص دهد. همچنین دیگر نامزدها هم آنقدری شناخته شده نیستند که بتوانند در دور اول، به 50 درصد آرا که برای انتخاب شدن لازم است، دست یابند.

میرسلیم افزود: دلیل اصلی تک دوره‌ای شدن آقای روحانی، عملکرد دولت تدبیر و امید است و نیازی نیست اصولگرایان کاری کنند. وی رئیس دولتی است که در سال 92 امیدهایی را در مردم زنده کرد اما بسیاری از آن‌ها تبدیل به یأس شد و به وعده‌های بسیاری وفا نشد و این مسئله در ذهن مردم باقی مانده است. با این وجود می‌بینیم دولت و به ویژه شخص رئیس جمهور، راهی را برای جلب نظر مردم انتخاب کرده‌اند که در خط کامل صداقت نیست و می‌توان از آن به عوام فریبی تعبیر کرد. اما این نوع تبلیغات برای مردم ما که انتخابات متعددی را پشت سر گذاشته‌اند، موضوع ناشناخته‌ای نیست و آنان کاملا به این مسئله واقف هستند که چه کارهایی صادقانه و چه کارهایی صرفا برای عوام فریبی است. مجموع این موارد موجب می‌شود که به احتمال زیاد، دوران ریاست جمهوری آقای روحانی این بار 4 ساله خاتمه یابد... واقعا کلنگ زدن در انتهای دوره چهار ساله دولت چه جایگاهی می‌تواند از نظر مردم داشته باشد؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار