به گزارش تابناک رضوی،این در حالیست که گاهی با انتصاب یک مدیر جدید روال اداری تغییر و پیمانکار به بهانه های مختلف و با موانع جدید از این اتاق به اتاق دیگر پاس داده می شود تا سرانجام پس از ماهها ی متمادی حق الزحمه خود را با منت بگیرد.
پاسخ یکی از معاونان شهردار در رابطه با علت کندی روال پرداخت حق الزحمه پیمانکاران این بوده است که" این مشکلات به خاطر بحران مالی شهرداری و بروکراسی اداری کُند به وجود آمده بود."
سوال اینجاست؛ با وجود بحران مالی برون سپاری پروژه ها چه دلیلی دارد؟ چرا به اندازه موجودی جیب شهرداری سفارش کار داده نمی شود؟ البته و لابد این هم در آمار اشتغالزایی شهرداری است اما نسیه ای که دیر نقد می شود.
گفتنی است؛ حدود 9 هزار کارمند در شهرداری مشهد و سازمانهای وابسته مشغول بکار هستند و حدود 11 هزار نفر نیز در قالب قراردادهای برونسپاری از توان بخش خصوصی برای اداره این شهر به خدمت گرفته شدهاند.
زهره فردوسی/ تابناک رضوی