سرهنگ رضا همتی زاده در همایش راهوران محله:
همایش راهوران محله با حضور فرمانده پلیس راه استان ایلام ودهیاران شهرستان چرداول در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 02 May 2017

همایش راهوران محله با حضور فرمانده پلیس راه استان ایلام ودهیاران شهرستان چرداول در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام ،فرمانده پلیس راه استان ایلام با اشاره به نقش دهیاران بعنوان همیاران پلیس در روستاها اظهار کرد: دهیاران بعنوان نمایندگان دولت ،همانطور که با سایر دستگاههای اداری تعامل سازنده دارند ، می توانند بعنوان همیاران پلیس در کاهش حوادث رانندگی در روستاها نقش آفرینی کنند.

سرهنگ رضا همتی زاده گفت:امکانات وتجهیزات ترافیکی پلیس در استان برای پوشش تمامی نقاط روستایی وشهری آن کفایت نمی کند ،اما دهیاران می توانند با مدیریت صحیح از حداقل امکانات حداکثر بهره برداری را بنمایند.

فرمانده پلیس راه استان افزود: آموزش رانندگان ،خصوصا موتورسیکلت سواران ورانندگان تراکتور درروستا نقش بسزایی در کاهش حوادث رانندگی در جاده های روستایی ایفا می کند ودهیاران می توانند با پرداختن به این موضوع ،پلیس را در کاهش حوادث رانندگی یاری نمایند.

وی بیان داشت : براساس ارزیابی های صورت گرفته ،پلیس راه استان در کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت درسطح کشور ، رتبه برتر را کسب نمود ،مصمم هستیم با بکارگیری تمامی امکانات وبه کمک تمامی دستگاهها وبهره گیری از ظرفیت دهیاران در سال جاری نیز این رتبه را کسب نماییم.

همتی زاده تاکید کرد: انسانها سرمایه های اجتماعی کشور هستند ،با ووقوع هر تصادف مرگبار ،سرمایه های مهم اجتماعی از دست می رود ،ما باید با تمام امکانات برای حفظ این سرمایه های مهم اجتماعی تلاش کنیم .

درادامه این همایش تعدادی از دهیاران روستاهای شهرستان در خصوص نحوه تعامل با پلیس،نصب تجهیزات ترافیکی و نصب تابلوهای هشداردهنده وتعیین حوزه استحفاظی دهیاری با اداره راه ،دیدگاههای خود رابیان کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار