رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی:
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی تاکید کرد که قطعا بدون حضور تشکل‌های قانونی ائتلافی میان اصولگرایان در رابطه با انتخابات شورای شهر شکل نمی‌گیرد.
کد خبر: ۴۱۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ 01 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید جلال فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، با تاکید بر اینکه ما در رابطه با انتخابات شورای شهر به دنبال یک همگرایی و وحدت حداکثری هستیم، اظهار کرد: ممکن است بعضی گروه‌ها در این همگرایی نباشند اما  در حال حاضر 16 تشکل دارای مجوز جبهه پیروان با همگرایی و انسجام کامل در حال بررسی لیست مربوطه هستند.

وی ادامه داد: همانطور که از قبل اطلاع رسانی شده، حدود 130 کاندیدای انتخابات شورای شهر در جبهه پیروان سوابق آنان بررسی و حالا به 43 نفر رسیده‌اند که هفته گذشته در بخش‌های مختلف با آنان گفتگو صورت گرفت و برنامه‌ها و سوابق خود را مطرح کردند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی با اشاره به اینکه کمیته انتخابات ظرف چند روز آینده این 43 نفر را به 25 نفر کاهش خواهد داد، تصریح کرد: سپس این 25 نفر در مورد آنها بحث و بررسی صورت خواهد گرفت و ما به لیست خواهیم رسید.

فیاضی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر 16 تشکل رسمی جبهه پیروان ما با تشکل‌های دیگر اصولگرایی نیز صحبت کردیم و چندین تشکل دیگر اعلام همگرایی کرده‌اند که بعد از اینکه در مورد مصادیق با آنان به توافق برسیم اسامی این تشکل‌ها را اعلام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر این که در شرایط کنونی تنها جبهه رسمی و قانونی جریان اصولگرای که قبلا هم مدیرکل سیاسی استانداری اعلام کرده جبهه پیروان خط امام و رهبری است، اضافه کرد: این جبهه متشکل از 16 تشکل است که قطعا در انتخابات شورای شهر به یک لیست مشخص با چهار شاخص تعهد، تخصص، کارآمدی و مقبولیت خواهیم رسید.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی افزود: افراد این لیست کسانی‌اند که علاوه بر اینکه معتقد به نظام و رهبری هستند، تخصص لازم در حوزه شهری نیز دارند و نگاه آنان به توسعه و پیشرفت متوازن مشهد نگاه مثبتی است که البته تمام آنها بر این نکته مشترک هستند که شورای شهر و شهرداری یک نهاد کاملا اجتماعی است.

فیاضی با تاکید بر اینکه نباید این نهاد اجتماعی وارد مناقشات سیاسی شود، گفت: ما با همه کسانی که گفت‌وگو کردیم بر این نکته تاکید داشتیم که لیستی را انتخاب خواهیم کرد که افراد آن علاوه بر تعهد و کارآمدی نگاهشان این باشد که نباید فضای شورای شهر و شهرداری وارد مناقشات سیاسی شود.

وی ادامه داد: ما معتقدیم در شهر مشهد سه نهاد شورای شهر و شهرداری، آستان قدس و دولت در پیشرفت، توسعه و آبادانی این شهر موثر هستند و  این سه نهاد باید با هم همکاری کنند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه افرادی باید برای شورای شهر انتخاب شوند که اهل سیاست‌بازی و ورود به مناقشات سیاسی نباشند، بیان کرد: غیر از 16 تشکل قانونی جبهه پیروان با تشکل‌های قانونی دیگری نیز در رابطه با لیست انتخابات شورای شهر مذاکراتی صورت گرفته تا به همگرایی حداکثری برسیم.

فیاضی در خصوص زمان اعلام لیست شورای شهر این جبهه اعلام کرد تا اواخر هفته جاری لیست ما نهایی می‌شود و ما در یک نشست خبری در مورد سیاست‌ها و برنامه‌های جبهه پیروان و روند انتخاب افراد این لیست به رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان اصولگرایی ائتلافی همچون انتخابات مجلس شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: در جریان اصولگرایی نمی‌تواند ائتلافی شکل بگیرد که جبهه پیروان خط امام و رهبری به عنوان باسابقه‌ترین و خوشنام‌ترین جریان رسمی اصولگرایی در آن حضور نداشته باشند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی تاکید کرد: اگر کسانی بخواهند از این نام به عنوان جعلی استفاده کنند مورد تائید ما نیست چرا که جبهه پیروان مسئولین و اعضای تشکل‌هایش کاملا روشن است.

فیاضی بیان کرد: ما تاکنون از برگزاری جلسه‌ای تحت این عنوان اطلاعی نداریم و در چنین جلسه‌ای نبودیم، قطعا بدون حضور تشکل‌های قانونی ائتلافی میان اصولگرایان شکل نمی‌گیرد.

گفتنی است که سخنگوی جبهه پایداری در خراسان رضوی طی گفت‌وگویی با ایسنا که روز گذشته منتشر شد مدعی شد که برای انتخابات شورای شهر اصولگرایان جلساتی را برای رسیدن به لیست واحد برگزار کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار