سرمربی تیم ملی والیبال ایران احتمال راهیابی ایران به مسابقات والیبال جام جهانی را زیاد دانست و گفت: هدف ما رسیدن به مسابقات جهانی مصر است.
کد خبر: ۴۱۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 01 May 2017
به گزارش تابناک اردبیل، خوان سیچلو شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران با آمادگی کامل در مسابقات آسیایی والیبال حضور می یابد.

وی افزود: هر چند قهرمانی تیم به صورت قطعی مشخص نیست اما قول صد درصد میدهیم با تمام توان در این مسابقات حضور یابیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اذعان به اینکه مسابقات آسیای والیبال زیر ۲۳ سال انتخابی جام جهانی مصر تاکید کرد: انتخاب ۱۲ بازیکن اصلی برای این بازی به سختی انجام شده است.

سیچلو با تاکید بر اینکه ترکیب فعلی تیم از زبده ترین بازیکنان والیبال کشور است ادامه داد: بسیاری از این بازیکنان آینده درخشانی داشته و پیش بینی می‌شود در تیم بزرگسالان والیبال شرکت کنند.

وی با اشاره به دعوت از یکی از بازیکنان تیم عقاب سبلان اردبیل به این بازیکن اضافه کرد: حضور بازیکنان نیازمند تمرینات کافی و حضور در تیم ملی بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران  در پاسخ به سئوال خبرنگاران در خصوص عدم حضور این عضو اضافه کرد: هدف ما پیروزی تیم والیبال کشور است و در این خصوص انتخاب بازیکنان ارتباط به شهر خاصی ندارد.

وی افزود: مسابقات آسیایی والیبال با بازی ایران و پاکستان کلید خورده و در ادامه دو بازی حساس با استرالیا  و چین خواهیم داشت.

سیچلو گفت: پیش بینی می‌شود تیم چین تایپه و تایلند در این بازیها به صورت قدرتمند حضور یابند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خواستار حضور پرشور تماشاچیان در این مسابقات شد و گفت: امیدواریم استان اردبیل همچنان که در آماده سازی سالن ها اقدام قابل توجهی داشته در ادامه در ایجاد شور و نشاط بازیها نیز تیم ملی والیبال ایران را یاری کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار