فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بابیان اینکه امروز مهم‌ترین مأموریت سپاه در مسائل فرهنگی است، گفت: سپاه امام صادق (ع) آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید سخت از سوی دشمنان را دارد.
کد خبر: ۴۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 30 May 2015
تابناک بوشهر: فتح‌الله جمیری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: در زمینهٔ مقابله با تهدیدات سخت دشمن، سپاه امام صادق با گردان‌های امام حسین و تیپ پیاده امام صادق، آمادگی کامل برای بازدارندگی و مقابله با دشمنان دارد.

وی بیان داشت: همچنین در زمینهٔ تهدیدات نیمه سخت دشمنان، با همکاری سپاه، نیروهای انتظامی و امنیتی، این مأموریت در موضوعات امنیتی در حال سپری شدن است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: عمده مأموریت سپاه، امروز مسائل فرهنگی است و تمامی نواحی مقاومت سپاه در استان بوشهر اولویت کاریشان امور فرهنگی است.

جمیری بیان کرد: با توجه به رویکرد دشمن که در بحث ناتو، شبیخون و تهاجم فرهنگی است، امروز مأموریت سپاه نیز روی این محورها پیگیری و دنبال می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه امروز مهم‌ترین مأموریت سپاه در مسائل فرهنگی است، اظهار داشت: با این‌وجود سپاه امام صادق (ع) آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید سخت از سوی دشمنان است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی، پیشنهاد می‌شود یک نشست اختصاصی در خصوص مسائل فرهنگی تشکیل شود تا مسائل فرهنگی به همراه مستندات و گزارش‌ها تصویری در شورای فرهنگی عمومی موردبررسی قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام و یوم‌الله 15 خرداد در بوشهر اندیشیده شده و این مراسمات در روزهای 14 و 15 خرداد در مناطق مختلف استان بوشهر برگزار خواهد شد.

نصرالله شفیعی بیان کرد: شب‌های شعر، محفل انس با قرآن، نقاشی، خوشنویسی، مسابقات ورزشی و ... از ویژه‌برنامه‌های این ایام است ضمن اینکه سخنران ویژه مراسم سالگرد ارتحال امام در بوشهر، خارگ، اهرم نیز آیت‌الله خاتمی امام‌جمعه موقت تهران است که در روزهای 13، 14 و 15 خرداد به ترتیب در شهرهای خارگ، بوشهر و اهرم و گناوه سخنرانی خواهند داشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار