فرماندار هرسین گفت:این شهرستان درحوزه یICTوشبکه های تلویزیونی دارای مشکل بوده و با تغییرات جوی دچار مشکل می شودو مخصوصا شبکه های ورزشی و ماهواره ای و علت آن مشکل در شبکه ی فیبر نوری بوده که باید زیر ساخت آن مهیا شود.
کد خبر: ۴۱۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 20 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ایر شاه آبادی در نشست شورای اداری شهرستان هرسین که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد،افزود:در ده مرکز روستایی مرکز آی سی تی داریم و درحوزه ی آنتن دهی روستایی نیز بیست روستا در آنتن دهی تلفن همراه دارای مشکل هستند.

وی خاطر نشان کرد:شهرستان هرسین دارای دو بخش مرکزی و بیستون است که هشتاد و هفت هزا نفر جمعیت داردو 35روستاگازرسانی شده اند که بسترها و سایر امکانات با 68 درصد تا دوماه آینده تکمیل می شود  ودرسال ۹۵ سی و سه روستا آبرسانی شده است و در موضوع طرح تحول سلامت54 هزار و550نفر زیر پوشش بیمه سلامت بوده و در حوزه دهیاری اعتباری جذب کرده که 148 روستا داریم که132روستا دارای سکنه است.

شاه آبادی تصریح کرد:از سه راهی هرسین تا هرسین 25 کیلومتر  مسافت داریم که خطر تصادفات در این محور بسیار بالا است و از سال 91پروژه ی آن شروع و اکنون جزو پروژه های ملی است.

 فرماندار هرسین اظهار داشت:در فصل بارندگی آب شهرستان گل آلود می شود که تنها  با تک منبعی آب شرب تامین می شود و تصفیه خانه سال گذشته بازسازی شده که با دستور گرفته شده از استان 2 حلقه چاه بایدحفرشود.

شاه آبادی در پایان تاکید کرد:این شهرستان با تقدیم250 شهید به انقلاب دین خود را ادا نموده  در سال های اخیر مسیر هرسین - نور آباد باز شده و باعث رفع مسدودی شهرستان هرسین شده است ولی بازهم شهری است دارای بافت فرسوده و خیابان های قدیمی که زمینه تجارت افراد را گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار