دارنده نشان برنز پیکارهای کشتی فرنگی‌ نوجوان جهان می‌گوید: چون دوپینگ کشتی‌گیر آذربایجانی دیر اعلام شده، سهمیه انتخابی تیم ملی جوانان را از دست داده و حالا انتظار دارد به اردو دعوت شود.
کد خبر: ۴۱۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 19 April 2017
محمد مهرابی دارنده نشان برنز پیکارهای کشتی فرنگی‌ نوجوان جهان، با اشاره به دوپینگ فرنگی‌کار آذربایجانی که مقام نخست وزن ۴۶ کیلوگرم پیکارهای جهانی را کسب کرده بود، افزود: در کشتی ماقبل فینال مغلوب این فرنگی‌کار شدم و این در حالی بود که دو بار قبل از جهانی او را شکست داده بودم. 


وی تصریح کرد: یک بار در جام یادگار امام(ره) چهار بر یک و بار دوم در تورنمنت کشور آذربایجان 10 بر پنج برابر او به پیروزی رسیدم و بدون شک اگر دوپینگ نمی‌کرد در رقابت‌های جهانی هم به برتری می‌رسیدم. 


مهرابی یادآور شد: اگر کشتی ماقبل فینال را می‌بردم باید برای کسب مدال طلا به مصاف کشتی‌گیر ازبکستانی می‌رفتم که او را هم در رقابت‌های قهرمانی آسیا شکست داده بودم و می‌توانستم قهرمان شوم. 


این فرنگی‌کار لرستانی تأکید کرد: روحیه‌ام را برای مقام سومی از دست داده بودم و همین عاملی شد که به حریف مکزیکی باختم و پنجم شدم. 


وی خاطرنشان کرد: حالا که دوپینگ کشتی‌گیر آذربایجانی مسجل شده و نشان برنز به من رسیده، درخواست دارم که به اردوی تیم جوانان دعوت شوم، چون با پنجمی در پیکارهای نوجوانان جهان، سهمیه انتخابی جوانان به من تعلق نگرفت و نتوانستم در انتخابی شرکت کنم.


به گزارش ایسنا، پس از مثبت اعلام شدن دوپینگ فایل اسکندراف، فرنگی‌کار وزن ۴۶ کیلوگرم تیم آذربایجان در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۶ گرجستان، مدال طلا از وی گرفته شد و در نهایت مدال برنز این وزن نیز به محمد مهرابی کشتی‌گیر کشورمان رسید . 


مهرابی در دیدار نیمه نهایی مقابل این کشتی‌گیر آذربایجانی شکست خورده بود و در نهایت نیز با شکست در دیدار رده‌بندی به مقام پنجم رسید اما با توجه به دوپینگ اسکندراف، وی در جایگاه سوم این وزن ۴۶ قرار گرفت . 



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار