بسیجی شهید سعید قارلقی که برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) با تکفری‌های داعش در عراق در حال نبرد بود، روز چهارشنبه گذشته شربت شهادت را نوشید و به یاران سید الشهدا (ع) پیوست.
کد خبر: ۴۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۱ 30 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: استان البرز طی ماه‌های اخیر تعدادی از جوانان خود را در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه و عراق تقدیم کرده است.
بیست و نهم فروردین ماه سال جاری خبر شهادت یکی از اعضای پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع رجائی‌شهر در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) منتشر شد.


این خبر مربوط به شهادت مظلومانه پاسدار شهید محسن کمالی از بسیجیان فعال شهرستان کرج بود که پس از سال‌ها به آرزوی خود رسیده و به یاران امام شهدا خمینی کبیر (ره) پیوست.
حال خبر شهادت بسیجی دیگری، مردم البرز و به ویژه شهرستان کرج را داغدار کرده است.
بر اساس گزارش‌های رسیده، بسیجی شهید سعید قارلقی که برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) به ویژه حرم مطهر سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) با تکفری‌های داعش در عراق در حال نبرد بود، روز چهارشنبه گذشته شربت شهادت را نوشید و به یاران سید الشهدا (ع) پیوست.


پیکر مطهر این شهید بامداد جمعه به میهن اسلامی منتقل شده و قرار است که روز یکشنبه راس ساعت 8 صبح از مسجد جامع کیانمهر تشییع شود.
هنوز زمان و محل دفن این شهید بزرگوار به طور دقیق مشخص و اطلاع‌رسانی نشده است.
خبرنگاران تابناک البرز شهادت یکی دیگر از بسیجیان ولایی استان را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مردم شهید پرور البرز و خانواده معظم شهید قارلقی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایند.
به طور قطع حضور گسترده مردم و مسئولان در مراسم تشییع این شهید بزرگوار، پاسخی قاطع به دشمنان اسلام و انقلاب و به ویژه تکفیری‌های داعش خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
سلام و درود بر سید و سالار شهیدان امام حسین (ع). شهادت این شهید مبارک باشد انشاالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
خدا از این شهید قبول کند انشاالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
درود خدا بر شهیدان راه حق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار