سرهنگ بالش زر بیان کرد: یک دستگاه موتورسیکلت حامل 9 کیلوگرم تریاک نیز در شهرستان بویراحمد توقیف و راننده آن دستگیر شد.
کد خبر: ۴۰۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 15 April 2017
فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت که 23 کیلو و 500 گرم ماده مخدر تریاک در این استان کشف و ضبط شد.
سرهنگ سعید بالش زر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان ماده مخدر در شهرستان‌های دنا و بویراحمد کشف شده است.
وی افزود که در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و مأموران پاسگاه انتظامی میمند در شهرستان دنا 14 کیلو و 500 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی رانا کشف و راننده آن نیز دستگیر شد.
سرهنگ بالش زر بیان کرد: یک دستگاه موتورسیکلت حامل 9 کیلوگرم تریاک نیز در شهرستان بویراحمد توقیف و راننده آن دستگیر شد.
وی عنوان کرد: هر 2 راننده دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد شدند.
سرهنگ بالش زر ابراز داشت: 2 وسیله نقلیه حامل مواد مخدر شامل موتورسیکلت و خودروی رانا نیز توقیف و به پارکینگ انتقال یافتند.
سال گذشته چهار هزار و 320 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.
جاده‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به مسیر ترانزیت و حمل انواع مواد مخدر به استان‌های مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.
رقم بالای کشف سالانه مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد حکایت از مبارزه گسترده و جدی فرمانده انتظامی این استان با سوداگران مرگ دارد.
شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی سخت حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد و شهرستان بویراحمد نیز به مرکزیت شهر یاسوج دارای جمعیتی افزون بر 270 هزار نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار