با حضور وزیر دفاع مسجد النبی قشم افتتاح شد
با حضور سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جزیره قشم،‌ مسجد النبی این جزیره به مساحت یک هزار و 850 مترمربع افتتاح و وزیر دفاع فاز سوم احداث این مسجد را کلنگ زنی کرد.
کد خبر: ۴۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 29 May 2015
به گزارش تابناک - جزیره،  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عصر پنجشنبه ضمن ورود به قشم، مسجد النبی این شهرستان را افتتاح و فاز سوم مسجد را کلنگ زنی کرد.
 
مسجدالنبی شهرستان قشم در فضایی به مساحت یک هزار متر و زیربنای هزار و 850 متر مربع احداث شده است.
 
این مسجد به همت وزارت دفاع و شرکت صنایع هواپیماسازی ایران احداث شده است.


استیفای حقوق هسته ای ملت بدون تهدید و تحقیر

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مذاکره کنندگان و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران، بدون تهدید، تحمیل و تحقیر از حقوق ملت دفاع می کنند.
 
سردار حسین دهقان در آیین افتتاح مسجدالنبی قشم بیان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب، مردم و دولت در مقابل دستاوردهای ایران اسلامی ایستادگی خواهد کرد و به هیچ عنوان زیر بار حرف زور و خارج از تعهدات بین المللی نمی رود.
 
وی اظهار داشت: توافق هسته ای هم اکنون به نفع همه کشورهاست و جمهوری اسلامی ایران نیز تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم انجام می دهد؛ اما معتقدیم این توافق نباید آسیبی به منافع ملی بزند.
 
وزارت دفاع آماده دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی است
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: وزارت دفاع و نیروهای مسلح نظامی و انتظامی آمادگی کامل برای هر گونه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی دارند.
 
وی گفت: جمهوری اسلامی در میان کشورهای منطقه دارای امنیت کافی است و توانسته با تکیه بر توان داخلی ثبات و امنیت کافی را در مرزهای کشور رقم بزند.
 
سردار دهقان بیان کرد: در سایه امنیت و ثبات است که توسعه معنا پیدا می کند و حالا وقت آن رسیده که با تکیه بر امنیت کشور، نسبت به ارتقای شاخص های دیگر توسعه در کشور گام برداریم.
 
وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی در ناامن کردن خاورمیانه را دارند، اضافه کرد: جریان های تکفیری و تروریستی با حمایت برخی از کشورهای اسلامی، به جان مسلمانان افتاده اند و با کشتار بی رحمانه تنها رفاه اسراییل و بی ثباتی منطقه را موجب می شوند.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران به برخی دولت هایی که مورد حمله گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه قرار گرفته اند کمک خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: ایران اسلامی برای برقراری ثبات در منطقه از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهد کرد و جهانیان باید بدانند ایران اسلامی و کشورهای منطقه خود می توانند مشکلات خاورمیانه را حل کنند و نیازی به دخالت بیگانگان ندارند.

داعش را تهدیدی برای ایران نمی دانیم

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: داعش را به عنوان هیچ تهدید علیه ایران نمی دانیم.
 
سردار حسین در جمع خبرنگاران نیز گفت: داعش را تهدیدی برای خود نمی دانیم زیرا این گروهک توان ایستادگی مقابل نیروهای باایمان و مستحکم جمهوری اسلامی را ندارد.
 
دهقان بیان داشت: گروه تروریستی داعش فاصله زیادی تا مرزهای ایران دارد ولی در صورت نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی، پاسخ دندان شکنی به آنان داده خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: توان نیروهای عملیاتی، نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی در سطحی است که به هر گونه تجاوزی پاسخ محکم بدهد.
 
وزیر دفاع گفت: برای حفاظت از مرزها شرکت صنایع هواپیماسازی ایران احداث شده است.




منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار