دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت:انتخابات عرصه تجلی فرق و همبستگی ملی استو حضور حداکثری و مشارکت پر شور مردم دشمنان ایران اسلامی را همچون سنوات قبل مایوس می کند.
کد خبر: ۴۰۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 13 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،، محمدحسین صادقی امروز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در کرمانشاه افزود:از افراد کاندید شده انتظار می رود موازین قانونی را در امر تبلیغ رعایت و اخلاق محور تبلیغ کنند؛ این افراد بکوشند قابلیتها و سوابق خودرا بیان و از هرگونه اقدام تخریبی علیه رقبای خود به جد بپرهیزند.

وی خاطر نشان کرد: تصدی این مسند خطیر باید با احساس مسئولیت نسبت به حقوق شهروندان همراه باشد و افراد باید احاطه کافی نسبت به مشکلات شهر و روستا داشته و برای رفع آنان برنامه های کارشناسانه ارائه دهند چه اینکه چنین برنامه ای کمکی مناسب برای انتخاب افراد اصلح توسط مردم است.

صادقی تصریح کرد: توجه به قومیت گرایی در این عرصه بی شک آسیب زا و مانع شناسایی فرد اصلح می شود، افراد کاندید شده باید از آسیب به زیبایی شهر و روستا بپرهیزند و مردم نیز بدانند پوسترهای رنگارنگ شیوه کارآمدی برای معرفی کاندیداها  نیست.

این مقام مسئول اظهار داشت: تلاش برای تحقق شعار سال و حضور موثر در عرصه انتخابات،  مانع دستیابی دشمن به اهدافشان می شود ولی مردم با وجود داشتن مشکلات معیشتی و اقتصادی همه جا پشت نظام هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار